Har era katter

mm om det nu är nåt stav fel så ber om jag ursäkt för det //Hoppas ni förstår vad jag menar 

Min Billy har ljusa små tofsar under tassarn - om det är ovanligt eller inte har jag ingen aning om. Jag tycker att det är gulligt i alla fall.
Eva- jag tycker inte att du skall be om ursäkt för eventuella stavfel. Jag är säker på att alla förstår vad du menar i alla fall.
/Christina

#2 Tack Christina för att du tycker att jag inte ska be om ursäkt.. Har du inget kort på Billy och hans små tofsar ?? //Eva
Vad sött, Eva, det såg verkligen ovanligt ut. Och jag säger likadant, be inte om ursäkt för eventuella stavfel! Jag hoppas att du ska känna dig trygg att skriva här!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#3 Usch på mig, jag glömde ju i mitt förra inlägg att kommentera din katts häftiga teckning. Jag har aldrig sett något liknande.
Jag har inget kort på Billys små tofsar men skall försöka ta ett så snart jag kan.
/Christina

#5 Eva, vi är fler som har problem med stavningen, bara att blunda för det, vi kan inte hjälpa det
men ibland stavar jag bättre än jag pratar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tack för erat stöd jag ska försöka att inte tänka på detta utan skriva ändå fast jag tycker att det är lite jobbigt.. #7 va häftigt #8 Tack för ditt stöd #6 det är lite udda och häftigt tycker jag med hans prickar ..