Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 310 ggr
Myskatten
0

Har era katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Häftiga fläckar  ?? // min yngst kille här hemma tycker jag är häftig med sina 4 tärningar  Skrattande Jag har då aldrig sätt en katt som har det innan…Har era katter eller kattungar nåt ovanligt eller häftiga fläckar på kroppen ?? det skulle va roligt att se //Eva

Myskatten
0

mm om det nu är nåt stav fel så ber om jag ursäkt för det //Hoppas ni förstår vad jag menar  Generad

Christina-S
0

Min Billy har ljusa små tofsar under tassarn - om det är ovanligt eller inte har jag ingen aning om. Jag tycker att det är gulligt i alla fall.

Eva- jag tycker inte att du skall be om ursäkt för eventuella stavfel. Jag är säker på att alla förstår vad du menar i alla fall.

/Christina

Myskatten
0

#2 Tack Christina för att du tycker att jag inte ska be om ursäkt.. Har du inget kort på Billy och hans små tofsar ?? //Eva

SillyZones
0

Vad sött, Eva, det såg verkligen ovanligt ut. Och jag säger likadant, be inte om ursäkt för eventuella stavfel! Jag hoppas att du ska känna dig trygg att skriva här!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Myskatten
0

#4 mm problemet är ju att jag har " suck" jag inte ens stava till det så jag kan helt enklet inte hjälpa det" Jag ska inte tänka på det utan försöka starta en tråd i bland. Det känns tryggt att veta att jag inte behöver be om ursäkt Tack för era stöd det hjälper../Eva

Christina-S
0

#3 Usch på mig, jag glömde ju i mitt förra inlägg att kommentera din katts häftiga teckning. Jag har aldrig sett något liknande.

Jag har inget kort på Billys små tofsar men skall försöka ta ett så snart jag kan.

/Christina

Mylingens
0

Jag har visat det här förr men det var ett tag sen. Vår Nimbus, IC S*Rotebräckans Goldfinger, har fått fantomens märke (en dödskalle) i pannan. Visst är det fräckt! //Kaisa

kerstin2181
0

#5 Eva, vi är fler som har problem med stavningen, bara att blunda för det, vi kan inte hjälpa detFlört men ibland stavar jag bättre än jag pratarSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Christina-S
0

#3 Här kommer en bild på en baktass med tofs. Alla fyra tassar har likadana ljusa tofsar.

Myskatten
0

Tack för erat stöd jag ska försöka att inte tänka på detta utan skriva ändå fast jag tycker att det är lite jobbigt.. #7 va häftigt #8 Tack för ditt stöd #6 det är lite udda och häftigt tycker jag med hans prickar ..