Hoppas hoppas

Härligt med en stor tomt, det är ju drömmen!
/jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Jag ska hålla tummarna för dej! Det ser jättefint ut!
Vi är oxå igång och leter hus, huset vi bor i nu hyr vi bara och vi vill ha något eget. Satt precis och dreglade över ett som är helt underbart men i dyraste laget. Där var redan inhägnat till katterna och allt, helt underbart! Vi får väl se
//Kaisa

#3 Jag satte ut en annons och hade en sån tur att en tjej maila om detta . Så vi åkte dit ut i går och jick runt och tittade . Detta är bara en del av gården och det finns möligheter som jag bara drömde om :) här finns plats för 2-3 hästar med bete runt huset + stor trädgård som kan hänga in till katterna. Även mindre uthus där man kan bygga om till katthus . Jag bara hoppas att detta köp blir av . /Eva

#2 ja det ska blir så härligt

#3 Glömde ju jag hoppas ni hittar erat drömställe oxå /Eva

#6 Tack! Det gör vi säkert så småningom! Imorgon skriver jag in mej på körskola här i Malmö, för en intensivkurs, för nu har kärringen bestämt sej för att få körkort! Kan ju inte bo på landet utan körkort heller! //Kaisa

Hehe då är vi två om det :) jag har påbörjat flera gånger men det är alltid nåt som har kommit i mellan . Men nu är det väl bäst att fixa till det ! Så lycka till med körkortet får väl se vem av oss klara det först hihi

#8 Jaha…då får vi se vem som fixar det först
Jag ska skicka in ansökan om körkortstillståndet när jag gjort synundersökningen imorgon. Sen måste jag vänta minst 6 veckor till innan det är färdigbehandlat så jag kan börja köra. Men sen kör jag i tre veckor, en dubbellektion var förmiddag på vardagarna och sen ska jag förhoppningsvis kunna köra upp. Hoppas nu bara att jag klarar det, är kanske för gammal för sånt här nu…. //Kaisa

Mm hade det inte varit så jobbigt med läsningen för min del så hade jag väl haft körtkort . Mm har övningskört i 6 år så det är dax att försöka ta mej igenom allt det andra . Som tur finns det ju hjälp för sånna här problem. Fy det är jätte jobbigt så jag tror någ att du klara ditt för mej !

Eva …
Vi håller tummar och tassar för att drömstället ska bli ert … Helt underbart ställe för katterna & er ….
Kanske tar jag med dottern min på en övningskörning och hälsar på i sommar.
Kaisa, du är nog mogen för att köra över och "våldgästa" då åxå
Lycka till tjejer
önskar
Ylva

#10 Visst finns det hjälp att få när det gäller teoribiten, det kan du kräva. Så det ska nog ordna sej för dej oxå. Jag ska sätta igång och plugga teorin nu medan jag väntar på tillståndet. För sen måste teoriprovet klaras av innan jag börjar med körningen, så är intensivkursen upplagd.
#11 Sen kommer jag att bli en plåga när jag väl fått körkort! Jag kommer nog att köra och våldgästa er alla om jag får möjlighet till det
, hihi! //Kaisa

Tack Ylva.. Du och din dotter är välkomna at hälsa på det ser jag fram i mot :)
#12 Ja å tur är väl det att det finns hjälp när man behöver . Du kanske inte blir ensam om att våldgästa hihi
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Hjärtligt lycka till! Vet hur det är att leta hus, flyttade in i vårt i november förra året =) Det ser verkligen toppen ut!
Och stort lycka till till alla körtkortspluggare! Jag trodde aldrig jag skulle få mitt… Men skam den som ger sig. Har hållt på sedan jag var 16 från och till, men några dagar innan jag fyllde 25 så blev det av! Var så stolt för några veckor sedan när jag hade haft det i ett år! 
Oj vilken trädgård…finns mycket plats för utegård till kissarna

vad mysigt. Håller tummarna du får som du vill :)
Grattis Eva så roligt för dej! Håller också tummarna! 

Ååååå !! Nu blir jag avundsjuk =) vill också bo så …. men du jag kommer ner med katten och ungarna så hyr vi in oss hos dig hahahaha ;)
Håller tummarna att det blir ditt !!!!
//Marita

Oh, håller alla tummar, själv har jag osso en dröm, att komma från staden, att kunna ha kattgård, igentligen bryr jag mig inte så mycket om hur jag själv bor, bara mina katter har det bra. Då jag inte kommer att ha några barn hemmaboendes från 1 mars
så är ju mina katter, som mina barn, och dom gör jag allt för, och rastgård är min dröm
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#22 Men då blir du nästan ensam i Mars förutom katterna då och tur är väl det att man har dom att gosa med . Detta ställe ligger ca 5 km i från själva samhället . Sen bor det några barnfamiljer runt om som tur är eftersom man har barn själv. Jag hoppas du hittar ditt drömställe i framtiden../Eva

Hej.. Idag ska vi besöka gården igen och denna gången ska barnen med så jag hoppas att även dom gillar stället. Vi ska dessutom titta igenom lite papper :) sen vill jag i alla fall titta en extra gång så det blir rätt för oss alla " det ska bli så kul" //Eva

#24 LYCKA TILL!!!! /Sylvia

Tack Sylvia