Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 445 ggr
blondifire
0

väntar och längtar....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Camomille 6 veckor,gud vad tiden går lååångsamt!!! Vill bara att min lilla ängel ska bli stor nog o få komma "hem". Tur jag har Lotta som är så snäll och skickar mail o bilder o ringer så man kan följa henne..

Hoppas bara millas syskon oxå hittar "rätt" hem,dom är såå fina o goa,kunde jag hade jag köpt minst 2 till av domOskyldig  som jag oxå gillar lite extra men Milla är finast så klartCool

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

en till bild..

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

ok,bara en till då..Generad

S*Winsnes Wilda

kerstin2181
0

Sicken sötningKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Keso
0

Vilken liten skönhet! Är det en röd fläck på svanstippen? über gulligt;-)

Christina-S
0

Oh såå söt. Jag älskar bilden där hon står med framtassarna i matskålen, det är så att hjärtat smälter lite …

Christina-S
0

Oh såå söt. Jag älskar bilden där hon står med framtassarna i matskålen, det är så att hjärtat smälter lite …

Signe-Jonna
0

Jättesöt! Kyss

bustrollet
0

Mm vilken sötnos.Förstår att du längtar.Tänk vilken lycka när man får ta lilla kissen i famnen och gosa.och sen vilken känsla när man kommer hem med lilla knytet.man blir så varm i hjärtat

blondifire
0

japp,visst är det en röd svanstipp! hon kommer ställas ut med sina kullsyskon i stenkullen om dom kommer med.hoppas…

S*Winsnes Wilda

Merlyn
0

Hej Camilla, kikade på denne igår på hemsidan, en riktig liten karamell!!!

Mvh Merlyn

blondifire
0

Hej merlyn

ja visst e hon! jag hoppas att hon så småningom kommer bli min första avelshona men först o främst en familjemedlem såklartSkrattande såg dina bebbar oxå,underbara!!

S*Winsnes Wilda