Idag åkte första i

Dom är verkligen helt underbara, dina små gudar! Tiden går alldeles för fort och plötsligt är det dags för dom att flytta hemifrån. Men visst är det skönt när man hittar rätt hem till alla, det gör det lite lättare.
Jag har fortfarande en kille till salu, Pyret stannar hos oss och de andra tre killarna har flyttat nu. Doc Holliday flyttade igår så jag vet hur det känns där hemma för er. //Kaisa

Gud vilken vacker kull du har.. var in och njöt extra av alla fina bilder. Gilla han med tårna så sött. Skönt alla hittat bra hem då känns de ändå bra när de flyttar även fast de är jobbigt..Lycka till grabbar

Tackar så mycket!! De är så mysiga också. Apollo apporterar redan, Pan spinner HÖGT och viftar svans som en hund. Zeus är en cool kille och stor, Hermes har glimten i ögat. Ja jag är övertygad om att det blir jättebra.
Jag var ju liten sugen på att behålla en själv men jag måste vara realistisk. Hur roligt blir det med mamma katt också. Dt hade inneburit att han hade fått bo själv i uteburen när han blivit fertil.
För chansa det skulle jag inte våga.