brunisarna

jättesöt vilken vikt har den?jag hoppas du fått en skön start på årret för får man såna söta dunbollar så är det en klart hög vinst till det nya året
grattis

hihi, ser ut som små tigerungar^^
Helena

1 vägde 113g, 2 118g, 3 106g och 4 113g. Födelsevikterna är inte speciellt väsentliga. De viktigaste är att de går upp i vikt som de skall. Den minsta kattunge jag har fått vägde 83 g när han föddes och nu 2 ½ år gammal väger han närmare 10 kg. Så jag stirrar inte mig blind på födelsevikter, de säger inte så mycket.
MVH
Anneli

Grattis till de små sötlökarna!
/Marie
Grattis till bebisarna :) *avis*

Vad fina dom ser ut
Ja, Jaana ..se färgen ffa på den ena…
/Birgit

# 10: Jepp, mycket intressant att följa
// Jaana

Tack så mycket.
Ja Birgit hon/han är ju väldigt varm i sitt bruna, skall bli spännade och se hur det utvecklas.
Tatjana njuter verkligen av sina små , hon har ju bara fått vara stödmamma i 2½ år nu. Tror hon tyckte att det var på tiden att hon fick egna.
MVH
Anneli
Nahele och Crasy Horse var tvungna att prova födelsebaljan (som jag kallar den) och se om den kunde godkännas

Stort GRATTIS 

Tatjana & Nitis till en verkligen lyckad fyrklöver …
Välkomna till världen små troll & lycka till med framtiden
Hoppas att matte ställer in skärpan lite bättre nästa gång
Såg i alla fall CH alias Glufs lite bättre nu.
Kramissar
Ylva & Tassemarksgänget

Grattis till ett jättefint gäng småttingar! //Kaisa
Grattis och lycka till med bebbarna…
//Yvonne

Stort Grattis till brunisarna:)) Lycka till med dom allihop! /Sylvia

Tack så mycket för lyckönskningarna.
Ylva jag skall någon gång kanske lära mig hur jag skall ha inställningarna på kameran för att få bättre bilder 
Vilka fina små bruningar.
Grattis!

När man tog en titt ner i den där bolådan i förrgår så var det ju en man föll särskilt för bland gänget med goa pojkar. "Mini-Nitis" Manipi Rowtag stal mitt hjärta!

Vilka härliga små pojkar. Redan öppnat sina blå. Dom är ju bara för söta

Oh, såå runda & goá!

Synd att "min" docka & hennes bebisar bo sååå långt bort!
Det syns också att "mjölkbaren" har krana öppna på fullt, & gott om barnvakter är det också. Ett himelrike för små bebsar
Birgit

Så ljuvliga …

Mmmm….jag gillar ju allra mest killarna utan vitt. Ljuvliga! Ska bli roligt att följa småttingarna! //Kaisa

Åååh, nu måste jag snart åka ner till er och hälsa på igen!!! Pussa dem alla från mig och Nitis!
#37 VEM skulle inte vilja det…! Å ta stor handväska med sig… "Lille" Motega.. vill nog.. till sin mprmor tror jag..nog..det syns på han, lille pussgurkan.

Men Birgit #38 … varför en ynklig liten handväska ?????
Här gäller STOR resväska … med mycket GlufsGlufs som döljer innehållet …
När åker vi ???? och hälsar på ???
Efter krystningarna kanske
!!!????

Vilka härliga läckerbitar, de jag fastnade för mest är nog den lilla snygga Maska Sahele och den söta Kajika..

Skulle du märka om dom bara blev tre?? /Sylvia

#42 Vilken härlig färg han har.. finingar allihopa!
/jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt