Flyttdax...
Idag flyttar den första kattungen från vår Westernkull…
. Det är Jesse James som blir hämtad ikväll och det känns tungt, precis som var gång när det är dags. Denna kullen har verkligen satt sej i hjärtat på mej, de är så himla mysiga och goa dessa småttingar. Här kommer en sista omgång bilder på kullen… //Kaisa

Åh, jag vet hur det känns när det är flyttdax
Men samtidigt ganska skönt, man kan återställa huset någorlunda till det som det en gång var….Ni får gulla lite extra med pyret, en underbart söt liten tjej ( de andra är lika fina de
)
Mvh Gisela

#6 Ja precis när de flyttar undrar man varför man utsätter sig för detta.. men sen efter så känns de skönt de fått bra hem man kan ju inte ta hand om alla själv.. Jätte fin kull är de de är ett som är säkert

#7 Visst är man glad att man har hittat bra hem till dom, som du skriver så kan man ju inte ta hand om alla själv. Det är just själva ögonblicket när de går ut genom dörren med den lille i buren som är fruktansvärt jobbigt, jag gråter var gång jag har stängt dörren. Och sen tar det inte många veckor förrän man börjar planera för nästa parning och kull…ja man är inte riktigt klok. //Kaisa

Åh så fina dom är de små bebbarna
Vet hur det känns att släppa iväg en kull . Men vi lovar ni får komma och klämma på Docis när ni vill och så ser ni ju honom på utställningar
Längtar verkligen efter min bebis 

#9 Tack, så klart kommer vi gärna och hälsar på honom! Vi hoppas även få se honom ut på någon utställning i vår, det hade varit jätteroligt. Förstår att du längtar efter honom, han är en riktig mysig och gosig nallebjörn! //Kaisa

Igår flyttade så den tredje kattungen, Doc Holiday. Suzan och Claes var här igår och hämtade hem sin nya familjemedlem. Från det att de kom tills de åkte, ca en timme, så låg Doc i Suzans famn och sov. Det kändes tryggt och inte speciellt jobbigt när han åkte, han kommer att få det jättebra. Lycka till Suzan och Claes med er nya påg! //Kaisa