En bild som värmer
Blir så varm av att se dessa mysa, även om det är lite knepig situation, hane, hane och hona, Satin diar båda mina hanar, tur att hon inte försöker med Dogge, skulle se ut att komma till utställning, med en hane med blottade tuttar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Gud vad söta de är! Vad snälla gossarna är som låter henne dia dem. Diego är jättesnäll, men där går hans gräns. Dia får dem inte 

Ja, mina killar är så pyssliga så, ibland kommer Dogge med, men han vill bara bli tvättad, den latmasken
Den ända killen som är tuff, är min dotters huskatt som bott här, han är lite morsker, och älskar att retas, han flyttar med min dotter 1 mars, så då blir det rena lugnet i kattgruppen, han hittades 8 veckor gammal, satt och väntade utanför en kyrka, kanske på prällen

Vad mysigt!!!
haha vilket fint gäng=))) Ja diar gör ju lilla anna ock drullis på cosmonaut oxå ibland=)) Ja dom är konstiga ibland=)
Ha de bra!

Vilken härlig bild på katterna! Min Skrållan brukar försöka dia Amadeus och han ligger där snällt och låter henne hålla på. När hon provade på Smeagol gick det inte lika bra han vart så sur på henne.

Åååååå underbart… :-)
Så myspysigt…
Kram

Mm vilken gosig bild:)
Dagens höjdare! Tack Kerstin!
/Kattis

Oja den värmer ända till hjärteroten!

Ja,denna bild gjorde mig både varm och lycklig, tack för att ni ville beskåda raringarna