detta måste ni se!
Oj, bra gjort att lyckas fånga det på bild!
Tycker de flyger omkring mest hela dagarna, men inte hinner jag ta något kort…ska försöka!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vilken häftig action-bild! 
Häftig bild!
Har sett många flygande katter här hemma, mest när våra två katter jagar varandra och hoppar upp och ner från möbler i flygande fart, men jag har aldrig hunnit ta någon bild.
Susanna

HAHA ja franz är inte speciellt svår att fånga på bild när han "flyger" det är bara att plocka fram en vippa sen flyger han efter den ;)

WOW 
Jag har en sådan bild….måste scanna in den…
S*Ixa´s Blåbär är fotad av sina ägare när han hoppar iland från deras båt.

Oj vilken häftig bild:)

Låt oss säga att vi har en del galna katter hemma 

Helt underbara bilder …
är det möjligen en mutation av Norwegian Air ????
Måste vara perfekt att transportera dina katter … inget tungt kånkandes … bara ett snöre runt halsen … och så svävar de bara fritt
Visserligen brukar mina katter leka hela havet stormar … fast det är bara grannen under som inte uppskattar det.
Du måste berätta din hemlighet
för mej & mina katter
//Ylva

HAHAHA en sån här bra hemlighet avslöjar man inte

ja om jag inte minns helt fel är de släkt med norwegian air 
ja visst e det skönt att bara ha en sele och låta dem sväva fritt.. det är en oehörd frihet., som du sa jätte skönt att slippa alla åkburar HAHA
nej de har sina goda stunder här med sitt busande, ingen granne har klagat än så länge.. tur att vi bor längst ner HAHA
det lär låta när de hoppar efter sina vippor 
//Sanna

Sanna … Jag förstår att du inte vill avslöja din hemlighet … men du kan PM'a mej … Lovar att det stannar mellan dej & mej
Tyvärr så har jag mycket tungt kånkandes .. funderar på att göra hål under i transportboxarna .. så att de själva får gå …
Tror du det går lika bra med mutation av Malmö Aviation … jag har ju Vipkort där nu
????

namnet passar ju HAHAH
cool bild!
#13 jag avslöjar aldrig min hemlighet HAHAH