Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 570 ggr
kerstin2181
0

Örebro katthem=)

Till er utställare den 26/1, detta är ett rent tiggeribrevFlört

Får ni nåt på utställningen ni inte är i behov av, skänk det gärna till Örebro katthem på utställningen, vi kommer ha bord med lotterie mm, och lådor där ni kan skänka saker, kommer att ställas vid bordet. Vi är en idieel förening, som lever på att tigga och bönaSkrattande

http://www.orebrokatthem.com/

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LittleL
0

Jag ska se vad som gömmer sig här hemma i lådorna. Finns säkert saker som jag inte behöver. Är det bara kattsaker är eller är ni intresserade av annat också? /Sylvia

kerstin2181
0

#1 allt är välkommetFlört

kerstin2181
0

puttar uppHemlis

kerstin2181
0

puttSkrattande

LittleL
0

Det måste väl finnas massor med saker som ligger hemma och skräpar??? Fram med grejorna nu till katter som inte lever det lyxliv som iaf mina här hemma gör. /Sylvia

kerstin2181
0

Kanonlotterie kommer vi ha med, fin fina priser

mjaumjau
0

Hej Kerstin,
Nu har jag en hel flyttlåda med grejer - mkt kattinspirerande pryttlar, lämpliga till lotteri etc. , men undrar, då jag ej får med mig mer, om ni är intresserade av att komma och hämta ngn annan dag här i Linköping?? =)
/Theresia

kerstin2181
0

#7 underbara duFlört jag åker ju till Linköping ibland sommartid, för att hälsa på min gamla hemort, så om du har möjlighet att spara det, så är vi dig evigt tacksamSkrattande

mjaumjau
0

#8 Möjligen då vi ev. måste flytta igen…. pga fukt och mögelskador……. men vi kan prata om det!

Må så Gott!
/Theresia

kerstin2181
0

Ni som inte vill behålla maten ni får på utställningen, får gärna skänka den i Örebro katthems lådan, vid informationsdiskenSkrattande