Örebro katthem=)
Till er utställare den 26/1, detta är ett rent tiggeribrev
Får ni nåt på utställningen ni inte är i behov av, skänk det gärna till Örebro katthem på utställningen, vi kommer ha bord med lotterie mm, och lådor där ni kan skänka saker, kommer att ställas vid bordet. Vi är en idieel förening, som lever på att tigga och böna
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jag ska se vad som gömmer sig här hemma i lådorna. Finns säkert saker som jag inte behöver. Är det bara kattsaker är eller är ni intresserade av annat också? /Sylvia

#1 allt är välkommet

puttar upp

putt

Det måste väl finnas massor med saker som ligger hemma och skräpar??? Fram med grejorna nu till katter som inte lever det lyxliv som iaf mina här hemma gör. /Sylvia

Kanonlotterie kommer vi ha med, fin fina priser

Hej Kerstin,
Nu har jag en hel flyttlåda med grejer - mkt kattinspirerande pryttlar, lämpliga till lotteri etc. , men undrar, då jag ej får med mig mer, om ni är intresserade av att komma och hämta ngn annan dag här i Linköping?? =)
/Theresia

#7 underbara du
jag åker ju till Linköping ibland sommartid, för att hälsa på min gamla hemort, så om du har möjlighet att spara det, så är vi dig evigt tacksam

#8 Möjligen då vi ev. måste flytta igen…. pga fukt och mögelskador……. men vi kan prata om det!
Må så Gott!
/Theresia

Ni som inte vill behålla maten ni får på utställningen, får gärna skänka den i Örebro katthems lådan, vid informationsdisken