Fredag kväll!
Äntligen fredag! Är gräsänka i kväll, sambon ska bowla och äta middag med jobbet, så det enda ansträngande jag ska gör denna kväll är att hämta honom lite senare.. Annars ska jag bara ligga i soffan och lata mig, äta godis och titta på let´s dance. Och gosa med alla katter förstås!
Vad gör du i kväll??

Här har vi tävttstuga 19-22, men mellan de ska vi äta nå gott och efter de blir de ligga i soffan å gosa med katterna!
//Sanna
hmm..skall strax till kattklubbens lokal och städa…mindre kul;)

Jag ska packa och sedan ta tåget till Dalarna där min sambo och katterna redan befinner sig. Är inte framme förrän 23.30. Det tråkiga är att jag på tåget inte ens har tid att läsa någon tidning utan måste läsa en bok om Sociologiska visioner om en massa sociologiska teoretiker. Låter väll spännande????

Här blir det lugnt, ska ju hämta hem Trixi i morron
. å du får väl besök av din "pappa"-katt eller???
//Rita
Idag har inte varit någon rolig dag… Min son William ramlade från en stolen i morse och tappade medvetandet och fick kramper så kraftiga att han höll på att somna ifrån oss turen är att vi bor granne med sjukhuset så ambulansen var här på bara ett par minuter.. Hemskt början på denna helg men med en tankeställare vad livet kan vara skört ibland.. Så kvällen ska bara ägnas åt att pusta ut att allt gick bra tillslut….
//Maria

Gud, så läbbigt! Hoppas allt är väl och att han kryar på sig!
#2 & 3, Er vill jag inte byta med.. 
#0 Vi ska också kolla på Let's dance, för jag ska stryka lite ikväll o plocka med tvätten o lite annat. Ska iväg hela lördagen o på söndag har vi styrelsemöte i kattklubben här hemma, så min helg är uppbokad.. Mannen är iväg på kalas, så jag o barna o katterna är allena och förutom lite tvättplock (vika, stryka o tvätta o tumla, men jag har egen tvättmaskin o tumlare, så det är inte såå jobbigt..) så ska här bara softas. Ett glas rött vin ska jag också inmundiga..
Ha en trevlig helg allesammans!
mvh Malin

#4 jo, vi får besök imorgon av pappa katts familj! Så Trixie har roat sig färdigt med HAmbo nu??
#5 oh vad tråkigt, men skönt att det gick bra!

Gisela, dom kanske e med på Let's dance i kväll, så som dom har dansat hela veckan, kanske var det för att få vara med på TV

#5 Gud stackare hoppas han kryar på sig och blir bra.. Gud vad otäckt de måste varit vill inte änns tänka tanken.. Kramar i massor
Här hemma är de annars lugnt. Elvira har åkt hem på hembesök till sin matte i helgen ja de är ju över 1½v tills bebbarna kommer och hon kommer tillbaka på söndag.
Har precis ätit kvällmaten här så de blir nog lugnt ska väl pladdra med Sillyzone's hehe ja hon nattjobbar och har en förmåga att hålla mig vaken alldeles för länge :) men trevligt är de..
Lite tv blir de såklart och mysa med djuren och känna på de små "popcornen" i Opals mage *mys*
Myser i soffan med katter å hundar :)
Jag har en välförtjänt slappar fredag idag *gäsp*

Jag har fixat foton under pauserna i Let's dance…som jag har tagit på bröderna S*Runsvik's Jimmy Page och Miyavi och deras kompis S*Miss Mikkus Ajax Akrobat, får väl ta och lägg ut några i en ny tråd. Ha en trevlig helg. //Kristin

Ja, vår fredagkväll började på MC mässan, där vi tillbringat vår tid sedan 11.00 imorse *S* Jättebra mässa (för alla oss som gillar motorcyklar och dess tillbehör). Köpte ett nytt MC set för en bra penning och fick en dag ledigt från "de små kattungarna" hemma, brorsan hjälpte mig, tack. Har varit hemma med dem varenda dag hitintills, och jag gillar det verkligen, men det var även skönt att få ge hjärnan någon annan typ av stimulans!!!! *S*
Resterande av kvällen gick åt till att prova MC kläder, småkika på lets dance, då jag har en gammal kompis som medverkar är det roligt att kika på, denna stora brottare på dansgolvet i lite mer krävande rörelser, jätteroligt.. det verkar går ju bra också dessutom… =)
Annars har kattungarna, idag blir de 9 veckor gamla, terroriserat min hängande gardin, upptäckt mina blommor och min hoprullade matta, så, jag har haft fullt upp sedan jag kom hem så att säga… men… det är såå mysigt när de börjar bli gosiga de små och kryper upp i knät, kurrande. Mysigt, mysigt. . . Bofpgar en bild på Herr Björnbuse, när han nyligen trodde att hundens tomma vattenskål blivit en "sovskål" för jag inte hunnit fylla på den…. *ler*
Må gott! Åsa S*Vrethagens

Jaha, då var det dags igen då! Vilka tror ni åker ut i kväll??

Hm , konstigt! Hittar inte tråden från förra veckan, har den blivit raderad? Det var väl den 18 e då? Har den tagits bort?