Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 325 ggr
SussieBuzzie
0

Hotelltips i Oslo?

Hej!

I en annan tråd pratades det om hotelltips för utställningar och där hade jag lite frågor angående Medmeras hotellpremie. Vi ska åka till Noraks utställning i april i Oslo och nu undrar jag om någon känner till dessa hotell som på www.coophotellpremie.com (vet tyvärr inte hur man länkar till sidan).

Söker jag på Oslo finns det tre hotell tillgängliga och de är lite finare hotell då de är 3 och 4stjärniga. Ser ingenstans om de tar emot husdjur då det är ett måste naturligtvis. Är det någon som känner till något annat hotell i Oslo eller utanför som tar emot katter?

Hoppas någon kan hjälpa mig =)

//Sussie

jaanuska
0

Hej! Du kan söka B&B i Norge. Vi har overnattat alla gånger när vi åkt till Norge hos olika B&B och vi är så nöjda! Det är billigare och dom flesta tar emot djur. Vad jag vet så finns det flera B&B i Oslo. Lycka till! // Jaana

SussieBuzzie
0

Vet du någon sida där jag kan hitta B&B i Oslo? Eller gäller det bara att googla Glad

Tack!

//Susssie

jaanuska
0

Hej! Här kommer länken. 

http://www.bbnorway.com/index2.htm

Ixatrixa
0

Vi bodde på ett hotell som var på en båt i hamnen i Oslos fjord…himla nära till utställningen och väldigt bra pris per natt.

Varför kommer jag inte ihåg vad den heter?

Superhärligt att äta frukost och ha hela fjorden som utsikt..

Ixatrixa
0

MS Innvik
Dette er en båt som ligger til kai ved Bjørvika. Også kulturhus/teaterbåt.
Adresse: Langkaia 1, Oslo. Tlf: 22 41 95 00
Priser dobbeltrom: 600 kroner

krasivis
0

Här bodde vi i december när vi var på kattutställning:

Rica Helsfyr Hotel

Adress

Strømsveien 108, NO-0663, Oslo, Norway

E-post

rica.helsfyr.hotel@rica.no

Tel.

004723067878

Vi använde Coopmedmera premiecheck.

Mvh Elisabet Engström

Kenzo
0

Gå in på www.oslo.no högst upp står det turist i Oslo kolla där om du inte hittar något hotell eller B&B där. / Tove

Snusan
0

Scandic i Oslo tar emot djur .

MVH/Suzan

maximus
0

det hotellet har vi bott på många gånger och det är ett trivsamt hotell med jättegoda räkmackorFlört

/Annette

SussieBuzzie
0

Tack alla ni som kommit med bra hotelltips. Ska kolla upp alla tips och vi kommer säkert hitta något. Det är ju snart dags att boka.

Om det finns fler tips tar jag tacksamt emot det oxå

//Sussie

SussieBuzzie
0

#7 Sökte på Oslo i listan, men det hotellet kom inte upp. Ringde du till dem och använde premiechecken? Kan man bara använda checken på de hotell som visas?

//Sussie

maximus
0

#12 jag har alltid ring till hotellet direkt och sen talat om att jag är medmeramedlem och då får man 20-25% rabatt

/Annette

krasivis
0

#12 Jag ringde till hotellet o bokade samt talade om att jag ville använda premiechecken. Det är bara att ringa dit, du har ju telefonnumret i mitt förra inlägg. Det var ett bra hotell. Det enda negativa var att de höll på att bygga om i receptionen m.m. men det skulle bli klart nu i vår.