Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 453 ggr
vettan
0

Bara så gudomliga!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här växer de så det knakar och som någon redan sagt tiden flyger iväg. Nu har jag uppdaterat hemsidan med 9 veckorsbilder på de små. www.rotvaltans.se
S*Rotvältans Zeus

vettan
0

S*Rotvältans Pan

Juliette-
0

Gud så underbara.. I den härligaste ålder när de fortfarande är mycket bebis men ändå så mycket bus.. Gud vad avundsjuk jag blir men tiden går alldeles för fort när man har kull så man är väl där snart även fast bebisarna fortfarande ligger i magen här hemma

vettan
0

Visst så är det, en underbar ålder men du är snart därSkrattande
Vi är så lustiga först väntar vi på löp sedan på att parningen ska ha tagit sedan på kattungarna. och vips så springer tiden.

Mylingens
0

De är ljuvliga! Och jag håller med dej om att tiden går alldeles för fort, mina är 12 veckor nästa vecka, suck. //kaisa

vettan
0

Nu har jag uppdaterat med 10v bilderSkrattande
Zeus är fortfarande till salu
Han är en stor kille väger ca 1600gr, lång kropp  bra benstomme och har en lååång svans. Sen är han en spinnmaskin oxåSkrattande
www.rotvaltans.se

kerstin2181
0

#5 ser ut att vara en mycket vacker killeKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

vettan
0

#6 Tackar tackar. Han är fin, jättego kille men han är ursvår att fota

vettan
0

Det blev dubbeltGenerad

Sagolika
0

Härliga kattungar! :)

Mylingens
0

Zeus ser helläcker ut, vilken benstomme! //Kaisa

hybrid
0

Bara så himla söta, det dröjer nog inte länge innan katt 3 kommer flytta hit, Skrattande. Måste bara tjata lite (läs några månader) på hustomten.

vettan
0

Har nu uppdaterat med 11 veckors bilder. Killarna växer och frodas, uj uj bara ett par veckor kvar nu tills de flyttar. Fortfarande är Zeus till salu. 

www.rotvaltans.se