15 + 0 = 17
Vilka sötnosar du hade där, alla tre.
Susanna

Ojojoj! Vilka stiliga tjejer du har där hemma! //Kaisa

Det var skillnad, det
!!!
/Monica

Ja, det var vackra alla fem tycker jag, fast det kanske är samma tvåbening på båda korten? I så Fall är det 4 sköna figurer
Grattis Veronica & Orkidé på era födelsedagar
Ja det händer mycket "i dessa åldrar" & strax är di stora & flygfärdiga…
Hoppas dock att Ylva får ha sina "dockor" kvar hemma ett tag till, innan Veronika flyttar hemmifrån med sin katt.
(att röde Oliver är ..snörpt, det har Katja svårt att smällta)
Pussa nu på dina dockor från mig
/Birgit
Fina tjejer det där. Det tycks mig dock som om den med mest päls växt fortare än den andra. Om tillväxten fortgår i samma rasande tempo så borde skillnaden i storlek mellan de båda i det närmaste vara utjämnad vid nästa uppgradering om ett år eller så.

1000 tack för fina komplimangerna & Grattandet
… Ja visst har någon vuxit ganska mycket …
Tror inte att äldsta dockan flyttar hemifrån i första taget … hur ska hon kunna bära sin katt ????
Fick en vision om hur nästa uppgradering blir !!!!! 
Hur ska man kunna bära fram henne på utställningar? Måste nog be en stark assistent att hjälpa till 

#7 Ylva,, du e ju,,,,,,,,,,,,,,,,, *fniss* finner inte ord just nu
// Rita & Co

#7 HAHAHAHAHA, vilken underbar bild!!!!! /Sylvia
#7 Oj, oj, oj! Kanske kan vi vända på det och låta den pälsklädda bära fram den med mindre päls. 
#7 Hahaha vicken kulig bild.

Idag har vi provat "utställning" … Orkidé gick som assistent & min mindre pälsade fick vara "objekt" … tack o lov så har ju Orkidé lite vana av utställningar … hon bara Älskar att få se andra katter & gulligulla med domarna (Fjäskis!!) .. så därför tänkte jag … Kanske det hon kunde vara assistent på Örebro-utställningen … eftersom det saknas assistenter … Hon går gärna för Raymond … men jag vill INTE att hon bär fram fertila hanar eftersom hon inte äter P-piller … annars är det OK …
Får man betalt för kost & logi som assistent ???? I så fall kommer hon 

Jag garvar så jag snart kissar på mig, Ylva! Du är för skön…haha
Krama min lilla favvis från mig!!!!
*från en som fortfarande undrar över hennes framtida pojkvän*
Hehehe , vilken härlig humor Ylva!!! Du är ju för skön =)
Lollo
#13 Det låter som en bra idé. Vem skulle inte vilja ha en sådan stor och stark assistent. Men varför inte satsa på en domare som i Örebro även dömer kategori 3? Då kan ju Orkidé bära fram den hon har övat på - för jag misstar väl mig inte om jag placerar den med mindre päls i kategori 3.