hur gör ni?
ska åka o hälsa på en liten tös i helgen då dom är 4 veckor och som d ser ut nu,boka henne.helt underbar på foto o uppfödaren är väldigt trevlig.min fråga är: när brukar ni berätta/visa bebisar ni ska köpa? jag håller på och spricka här!!
S*Winsnes Wilda

haha, det kan man väl visa när man själv känner för det?:) Vad är det för fin bebbe du ska köpa?
Jag skulle inte berätta förrän jag lagt handpenning, för innan dess är ju ingenting riktigt klart. Ja, jag skulle nog inte kunna hålla mig till kattungen flyttade hem i alla fall. Det är ju nästan som att få barn själv, att få hem en kattbebis! Fast jag skulle försöka hålla mig så länge som möjligt…fast är inte säker på att det skulle bli så länge, vet faktiskt inte. Jag skulle nog berätta här och på hemsidan före jag sa något till släkten i alla fall… De tycker att två katter är många, och det vet ju många av er här inne att det är det INTE.
Susanna

När du har bokat henne så är de ju bara att berätta. Då vet du ju hon är din. Många sitter ju och håller på de för de vill vara lite hemliga bara. Jag är som dig jag kan inte låta bli att skrika de rakt ut fast jag försöker hålla mig. Lycka till med tittandet och hoppas hon är precis den du föreställt dig.
Hon är in goding Camilla och jag har nog tittat på både henne och föräldrarna. Tror säkert du "åker dit" för vem kan motstå. Gissa om Leo blir lycklig över en sån liten böna. Du måste ringa när du varit där. Lycka till vännen. Jag har nog lite planer jag också fast här gäller det en hane. Laila.

Oj så söt.. haha du är körd hon är snart bokad sådan skönhet kan man väl bara inte motstå
Jättesöt. Är också svag för paddor.
Susanna
ja,rödingar o paddor e mina favoriter, asså det finns såå många fina färger/teckningar såklart..hon har två creme/röda systrar med men min tanke e ju att hon o leo ska få till det i framtiden så..
S*Winsnes Wilda
.