Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 560 ggr
Restless
0

GRKs utställning

Meddelande från GRK: 

_Vi har fått in mer inbetalningar än vad vi har platser till. Så tillsvidare är alla kategorier fulla. Vår kassör kommer att gå igenom alla inbetalningar idag och då får vi se om det finns någon plats över i någon kategori.

MVH
Ingela Malmsten
GRK_

LittleL
0

Nu när man fått klartecken ifrån Örebro så börjar man fundera på nästa utställning som man anmält till. Hahaha, ja iaf jag gör det:))

Är det någon som vet något om GRK:s utställning? Vet att folk fått mail om att dom inte kommit med men själv har jag inte hört något. Nyfiken i en strut…Skrattande /Sylvia

Restless
0

Det är ju över en månad kvar, så det är ju lite tidigt att få definitivt svar redan ;) De som absolut inte har en chans har blivit meddelade. Kvar finns dock ett överskott som står på kölista. Vet någon med sig att anmäld katt inte kan komma så meddela personen som enligt inbjudan tar emot anmälningarna - snarast! Det är fortfarande möjligt att byta katt :)

LittleL
0

YEESS!!!! Idag kom bekräftelsen!! *LYCKLIG* /Sylvia

kerstin2181
0

Blää blä taskisarSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Merlyn
0

Grattis Sylvia, vilka ställer du?

LittleL
0

#5 Cocos, Vouzan, Manta & Kapitän /Sylvia

Merlyn
0

Då får jag komma och hålla tummarna för barnbarnen!!!

SussieBuzzie
0

Då får jag hålla tummarna att det kommer en bekräftelse till mig oxå de närmsta dagarna

//Sussie

SussieBuzzie
0

Fick mail från GRK ikväll och tyvärr har mina katter inte kommit med Ledsen men en liten chans finns dock om några drar sina katter. Står fortfarande kvar på deras kölista. Det är ju en listen utställningen. Men det räcker som sagt va inte att bara betala första dagen utan det behövs nog lite tur också tror jag. Detta gäller nog alla utställningar.

//Sussie

Kakarikos
0

jag kom inte heller med.. blev väldigt besviken Ledsen

Restless
0

Grattis ni som kom med! Ses där! Hoppas se extra många skogisar i TOP5 på lördagen :)

Det är aldrig kul att vara en av dem som får trist besked angående utställningsplats, men om det blir fullt på första dagen på Sydkattens med ca 580 platser (varav nästan hälften kategori II) så är det kanske inte så underligt om 110 platser täcks upp ett par gånger om redan första dagen…

Återigen: Om någon som kom med vet med sig att de inte kan ta med någon/några av sina katter så meddela sekretariatansvarig så fort som möjligt så kan hon börja plocka i reservlistan och göra andra glada!