Vårkänslor
Det är inte bara katterna S*Pole Positions Amalthea och S*Silverfårans Bombadil som har vårkänslor i kroppen, var ute en halvtimma på promenad i solen - fåglarna sjöng, solen bländade och skolbarnen spelade fotboll i tjocka tröjor!
Om allt går vägen och Totte inte bara leverade "blårök" i helgen som kommer Frostviken´s C kull att se dagens ljus runt den 18 mars!
Soliga Hälsningar från Gisela i Stockholm
Jag håller tummarna för att C-kullen är på G. 
Vad spännande, håller tummarna för att de lyckas!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#1-2, Tack!! Ja, de har nog gjort det en ca 7 ggr nu iallafall…och några ordentliga rytanden har hörts från Thea samt att hon rullat runt och lekt akrobat på golvet efteråt.

Å vad roligt med en C-kull. Spännande och se vad de får till de. Håller tummarna Totte vet hur man gör *fniss*
ÅÅÅÅ va spännande!
Håller tassar & tummar för C kullen
Kram/Yvonne

Hej, hoppas det blir kattungar hos er i mars, jag är den första att komma på besök och gosa med de små.
Kram

#6 Du är så välkommen! De tränar fortfarande, det tar lite tid för Totte att hitta rätt men det är han som har kommandot nu och Thea ber om mer hela tiden

Haha, verkliga vårkänslor.. Min hane har bytt föremål för sin ömma låga, han vågar inte längre försöka mysa med de vuxna eller kastrerade honorna, så mottagaren av hans vårkänslor är numera vår unge hane Ushki…
Ushki verkar dock inte bry sig nämnvärt, han bara ligger kvar o vilar medans snuskpelle gör sina försök..
Lycka till, hoppas på de rosa tuttarnas ankomst om ett par veckor!
mvh Malin

#8 haha, ja, man tager vad man haver

Ha ha, Amadeus var hemsk före jul och jagade och satt på stackars Skrållan dygnet runt. Han som vanligtvis bara sover. Jag var beredd på en omedelbar kastrering men han lugnade ner sig när vi åkte bort över jul, så nu är han sig själv igen och sover och äter. Han försökte till och med sig på att pröva pappa Smeagol men det gick inte så bra utan då vart han ordentligt nertryckt istället.
Men det är nästan synd om Amadeus för han har en enorm respekt för sin pappa och det syns så väl. Nu har Smeagol varit på landet några dagar och Amadeus är en helt annan katt som går med svansen högt, normalt är den slokad. Han leker till och med.