Någon Vinter

åååååå vad med snööö… huvvaligen,,, *skratt*
Kram

Ja men du min bästa vän.Du är välkommen hit när som helst det vet du.Så får du vara med om vinter hi hi.Ta med dig Måns så ska vi ut och åka pulka.

#7 Vilken sötisgubbe
Hon kunde väl fått ha den i frysen tills kylan kom igen
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Vi fick lite snö i här i Stockholm vid nyår men det har i stort sett regnat bort nu, det är lite is kvar på vägarna. Men i morgon skall jag och Billy åka till vintern igen - till Sälen där finns snö. De har fått en hel del igen vilket behövdes för det försvann en hel del i mellandagarna då det regnade en hel del där. Oh, jag längtar efter snö och lagom kyla
. Jag kanske kan skicka lite med posten om någon vill ha.

Här är det vinter vill jag lova, även om det har regnat lite idag. I lördags var vi ute och åkte skoter hela dagen så inge mera snö här tack
!

#9 Va mysigt…Ja du såg ju bilderna från Sälen förra året,,hoppas att ni får lika mkt oxå
Ja skicka gärna lite till min 5-åring han vill sååå gärna åka kälke. Ha det så trevligt i Sälen.Nospussar till godingen Billy
***Kram***
Marina/ S*Karmskogen's

#10 Låter ju jättemysigt
Marina/ S*Karmskogen's
Som sagt, hälsa på bustrollet du, så följer jag med och åker pulka!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#11 Tack det blir säkert mysigt. Det blir ingen tur i backen för mig jagåker upp för att kunnal jobba utan att något annat pockar på. Promenader blir det och kanske skidturer på platten om skidorna funkar fortfarande. Det var länge sedan de användes
Jag skickar lite snö till din 5-åring
Billy tackar för nospussar.
Kram Christina

Christina … ha det såååååå skönt i Sälen.
Vi var uppe veckan innan jul … så vi har fått uppleva SNÖ.
Helt fantastiska dagar.
Vindstilla - minus 7-9 grader - sol - massor av snö.
Morgonbild från vårt hus med Lindvallen i bakgrunden…
Har den som skrivbordbild på jobbet … i ett mörkt regnigt Stockholm .. så man kan drömma sig tillbaka.

Oj, Margona kommer du från Härjedalen? Det är rena urskogen t o m för mig, hihi. Brukar åka till Härjedalen en gång om året och plocka kantareller i fjällen. Det är så härligt i härjedalen! Förresten är det inte det man säger, "härliga härjedalen" *ler*
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#18 Ja jag kommer från Härliga Härjedalen om det nu är det =) Jag är uppvuxen i den "roliga" orten Sveg där det inte finns så mycket att göra. Det är fint i fjällen och visst älskar jag att åka slalom en fin och solig vinterdag men skulle nog inte kunna tänka mig flytta tillbaka.
Margona

Snö mm det har jag inte sett mycket av ..vi fick lite härom dagen men det är redan borta ..visligen har dom lovat mer snö i veckan :) nää vinterna här är inte möe att hurra för ..Där i mot minns jag att vi var i norge och sälen som barn där kan man snacka om snö :) /Eva

#13 Hade varit riktigt trevligt&hälsa på,men som det ser ut nu så finns det ju tyvärr inte tid
Jag ska iaf försöka pallra mej till Östersund någon gång i år,då får vi hälsa på dej din fam&alla 4-benta…
Så synd att det ska vara såååå långt bort,,,men jag vill ju se hur fina Janinas&Baloos kissar har blivet,samt se hur Madde har det
***Kram***
Marina/ S*Karmskogen's

Här är mycket snö vill jag lova. Jag fick skotta mig fram till stugan i går kväll. Tyvärr är det tö idag så att all vacker snö som låg på träden har försvunnit. Jag lovar att fota lite drivor så ni får se vit och vacker snö.
/Christina

#22 Hej Christina…
Va mysigt med snö,hoppas att det inte är töväder förlänge nu då
Jättekul att du kommer att fota för jag vill se mkt snö..
Ha det så gott
***Kram Marina&Kizzarna***
Marina/ S*Karmskogen's

Välkomna hem igen…
Hihi låter ju inte som nå'n höjdare med mössen…
Jättefina snöbilder tackar jag för…
*Kram Marina*
Marina/ S*Karmskogen's

här i skåne lyser vintern med sin frånvaro det blommar vintergäck och snödroppar här!!!
Vi har det ovanligt grått mycket få soltimmar och det känns naturligtvis tugnt hade vi lite snö så hade den åtminstonde lyst upp. I dec månad hade vi 8 soltimmar i Lund!!!
Egentligen kan jag vara utan snön men visst är det vackert.
/Rosie