Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 374 ggr
LittleL
0

Sängprydnad...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem behöver kuddar på sängen när det ser ut så här?? Visst är det härligt. Finns det fler som har sådana här vackra saker på sin säng??

"Kuddarna" heter Lina, Kapitän, Vouzan, Urza & Cocos.

/Sylvia

Myskatten
0

Oja jag hinner inte ens komma till sängen utan att näst inpå hela gänget är där på plats :) åå det är väl mysigt !!!

Miraklis
0

hahahha…ser ju ut som hemma hos mig. ;-)

Juliette-
0

Hehe ser ut som matte får sova i soffan inatt

Draken_old
0

Visst är det mysigt när hela sängen är fylld med katter.
Här är det A-kullen som myser:-))

hybrid
0

En sån härlig bild!Kyss

Kronängens
0

Åh, så mysiga sängbilder!

[diana]
0

Här är mina 3 sängprydnader.  Cedrica Chanaya o Chad //Ingrid

Mylingens
0

Underbara bilder! Numera har vi stängt till vårt sovrum, det är vår enda kattfria zon, förrutom när vi har nyfödda kattungar. Men jag har en härlig bild som togs för några år sen när vi hade öppet in till sovrummet. //Kaisa

hybrid
0

Såna underbara bilder.

Jag har ju bara 2 prydnader än så längeGenerad (som efter 5 dagar sov i min säng båda 2), men har inte lyckats fota dom ihop ännu.

skogisen
0

Här är några av våra rödingar Gasoline, Chili, Pyrit & Puma som gör sej redo för att sova ;-)

Rhapsody
0

#0 Ha ha, det syns verkligen att Vousan och Ursa är goa kompisar! Nej kuddar, vem behöver det? Kanske då en hjälm i stället när somliga katter vill mjölktrampa i huvudet när man sover? Förstår inte vad såna fula ovanor kommer ifrån,,,, (Vousan terroriserar nämligen sin matte på nätterna….. )

/Lena

Sissi
0

Härliga bilder, jag gillar den med alla kattungarna #4. Finns väl inget som kan pryda ens säng bättre än ett gäng katter *skratt*

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Frostvikarna
0

Vad avundsjuk jag blir på alla mysbilder i sängarna, våra tre är inte intresserade av ligga i en hög i vår säng. Nä, här ska det sovas ensamt gärna på något soffstöd eller gärna så högt upp det bara gårLedsen

Gisela

Mona22
0

söta bilder, våra katter lägger sig under sängen. de tycker bättre om det =D, eller mitt på golvet så man snubblar över med om man går upp på natten=P