Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett12-omplaceringar
Läst 911 ggr
Myskatten
0

Mina killar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina grabbar söker ny matte & husse! Vi är uppväxta tillsammans med barn & hund är uppväxta som innekatt. Vi har provat att gå i sele det fungerar rätt så bra..Vår matte tycker det är dax att vi flyttar till egna hem ! Besök vår hemsida för mer info www.sKnoxvilles.eu

Alice Cooper d 22 (  charmig & go kille )

Myskatten
0

Toybox e 03 24 ( en kille med fart i & väldigt prat glad )

ariel
0

Dom är jättefina dina killar…Lycka till att finna nya hem till godingarna.Kram*Marina*

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Myskatten
0

Tack så jätte mycket Marina jag hoppas få sålt dom snart /Eva

Mylingens
0

Dom har verkligen växt till sej dina killar! Det är svårt att sälja just nu, har själv ett syskonpar till salu som är 5 månader. Har du provat att sätta annons på Blocket? //Kaisa

Myskatten
0

#4 Jag har annonser lite över allt har haft på blocket oxå ska prova att lägga ut där igen . Mm jo jag vet att det är svårt att få sålt.Har tittat på dina kattungar oxå dom är så fina! /Eva

Alice Cooper ( Kanske inte det bästa kortet men nöjd ändå )

Myskatten
0

Alice Cooper & Millboy finns  till salu ! Har tagit lite bilder på dom vi passa på att gå ut i solen Skrattande killarna är sociala & goa på alla sätt

Alice Cooper d 22 --->

Myskatten
0

Millboy d 02 21 jätte trevlig kille /fler bilder finns på hemsidan

Myskatten
0

S*knoxville´s Alice Cooper d /söker fortfrande eget hem !! Alice Cooper är en mycket trevlig kille och harmonisk ..fler bilder och all info finns på hemsidan../Eva