Ang hemsida
Hej… jag är nyfiken på hur många av er har Svensk-Engelsk hemsida ?? // Eva

Jag hade det förut men gjorde om den bara till engelska eftersom jag tyckte det var så tråkigt att uppdatera samma saker 2 gånger.
Vi hade det ett tag, sedan bara svensk.. Och nu är den bara på engelska..

Jag jobbar med det nu, så inom kort har vi det =) Sen blir det ju knappast korrekt engelska gissar jag, men åtminstone förståerligt. Tänkte låta min syster kolla igenom den sen, hon är mycket bättre på engelska än jag.

Min sida är på både engelska och svenska. Eller ska jag säga svenska och ett försök till engelska:)) Jag är såå dålig på engelska tyvärr. /Sylvia

Jag har haft lite varierat, just nu har jag endast svensk sida men ska lägga till en engelsk igen när det börjar bli kattungar på gång.

ok jag har väl tänkt att ha svensk-engelsk delvis för att man har Exporterat och sen har man ju haft besökare i från olika länder …Men då har man ju detta med stavning …
Jag har på svenska, och vissa delar engelska. För mig är det jätteviktigt att ha en sida på svenska eftersom det är ganska många i Sverige som inte är så bra på engelska, särskilt de som är litet äldre.
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

mm detta med engelska var jag dålig på men sen när jag sålde till Tyskland å prata nästan med den nya ägaren varje dag så vart det ju bättre .. sen om det varit lite svensk-engelska när man skriver *S* vi förstog varandra ganska så bra i alla fall 
Min är bara på svenska. Och kommer att förbli det än så länge. Jag är ny i gemet så jag har ändå inte lust att sälja till utlandet ännu.
Susanna

Min är oxå på svenska&kommer förbli
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Min hemsida är på svenska. Kanske blir det engelsk version också vad det lider, men det lär nog dröja.

ok det verkar som det är mer vanligare att ha hemsidan på svenska..

Vi kör med en hel-svensk hemsida..har inte ens funderat på en engelsk version av den..Vi har sålt katter både till Italien o Tyskland trots det så vi tycker inte att det behövs..är det nåt folk funderar över eller vill köpa en katt så mailar dom förhoppningsvis ändå..det har dom iaf gjort hittills..

Nä det är inte nöd vändigt att ha på engelska …jag blev mäst nyfiken man surffar omkring på andras sidor och har lagt märket till att det är vanligt att ha både svensk - Engelsk … Men efter att frågat här som verkar det ju som att det är mer vanligt att ha på svenska ….Så vist håller jag med dej #13 att dom kan maila om det är nåt dom undrar över…Eva

Jag har på både svenska och (knagglig) engelska, men vissa sidor, som t.ex galleri, kör jag gemensamt. Tycker det är lite kul att försöka med engelskan
.
/Monica
Vi har sålt kattunge till Norge (iof förstår dom svenskan), och även till Italien när vi hade sidan på svenska (och då hade vi 4 uppfödare från Italien som var intresserad av tösen), men tycker för att det ska vara lättare för "utlänningarna" att förstå, så blev det engelska.. Får se hur länge jag orkar ha den på Engelska.

#16 det förstår jag att ni ändrade till engelska.. mm men jag säger lite som #7 har ju själv problem att förstå vissa ord :) Man kanske bara kan ha lite på engelska när det gäller kattungar ..mm det svårt detta tycker jag vilket man ska göra …ja låter det någ vara på svenska ett tag till 
Jag hr bara min sida på svenska. håller på att sätta ihop den engelska. sen får vi se vilken som får flest besökare; den vinner =)
Ha det bäst

Vi har vår hemsida bara på engelska och tycker det fungerar bra. Hade först både svensk coh engelsk men var jobbigt att uppdatera dubbla sidor så det blev bara engelska tillslut.

Hmm… min sida har blivit lite svengelsk… =) Började med att jag skulle ha den på engelska men sen blev det en del svenska ändå.. så nu är den en mix sida… får nog ta och fixa till den snart… =)

mm ja det kanske blir lite jobbigt att hålla reda på det … så det blir lite konstigt tex blandat med svenska å engelska …ja var helt inne på att göra en sida till å ha engelsk men naaa det får väl va så länge …kul att höra lite olika åsikter om detta …