Barnbarn!
Måste bara skryta med våra vackra barnbarn som föddes nu den 7/12 hos S*Rotebräckan's!!
Pappa är vår CH S*Svartträsket's Lairon, JW &
mamma är EC S*Utblicken's Grace…
Se mer hos http://www.rotebrackans.se/
På bilden är S*Rotebräckan's Marc Jacobs

Helt underbara! Ska ta och gå in på Lottas sida och titta. Då har vår Goldfinger blivit storebror, hihi! //Kaisa

Välkommen till världen, riktiga små godingar. Grattis grattis 
Grattis till barnbarnen!
Susanna
grattis! o vilka underbara bilder på kissarna o turbo!!
S*Winsnes Wilda

Stort grattis till barn barnen, måste kännas kul
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
STORT GRATTIS till Lairons & Grace bebbar!
Marc Jacobs ser ut att ha ett fantastiskt fint huvud…mums!!! Ska bli spännande att följa deras utveckling.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack er alla! Man kan ju inget annat än att vara stolt över de små!
Fast måste erkänna att min favvo är också Marc Jacobs tätt följt av Gorgio Armani och resten av gänget!
/Martina

Nu har barnbarnen blivit 4 veckor! Titta gärna på de nya bilderna här:
http://www.cavedechat.se/kullmode_20071207_bas.htm
Tycker att de är sååå fina!
På bilden syns S*Rotebräckan's Jean-Paul Gaultier
//Martina

De är helt underbara! En klar favorit är Armani
//Kaisa

Så underbara och söta kattungar!
Mvh Margona
De blir bara vackrare och vackrare!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Nu är det bestämt! Äntligen har vi hittat vår nya lille påg! Det har inte varit lätt att hitta någon som passar våra tjejer och med allt annat som ska stämma. Men lille S*Rotebräckans Giorgio Armani kommer att bli en skånepåg! Till påsk åker vi upp till Stockholm och hämtar honom! Som jag längtar! Tack Lotta och Sussie! //Kaisa
ps…stjäler en bild som Sussie har tagit nu när kullen blev 4 veckor.

Grattis och lycka till med lillgrabben. Nu kommer väntan bli låååång:)) /Sylvia

#17 Tack! Håller med dej, längtan kommer att bli lång. Men samtidigt är det rätt skönt att det dröjer lite eftersom vi har en kull på 5 som inom den närmsta månaden ska lämnas ut till sina nya ägare. Så det är bra med en period när allt har hunnit lugna ner sej innan det är dags. Jag får nöja mej med att titta på foton var vecka istället…
//Kaisa
#16 Vad kul, Kaisa! Det blir nog en ståtlig kille av den sötnosen.
Ska ni passa på och ställa på SK också?

#19 Tack! Japp, han ska ställas i kull en av dagarna så vi tänkte anmäla ett par katter och åka dit upp över påsken och sen ta honom med oss hem. Ska bli jättespännande! Ska du dit? //Kaisa
#20 Jag har inte bestämt än hur jag ska göra. Vi åker ju troligen till Norge helgen innan så det blir en aning tajt, men å andra sidan är jag ju ledig hela veckan efter. Hur som helst så kommer jag nog dit någon av dagarna och tittar. Vet du vilken dag kullen ska ställas?

#21 Ok…det hade ju varit roligt att träffas igen! Har inte fått besked från Lotta än vilken av dagarna de ska ställas, första anmälningsdagen är inte förrän den 28 januari. Tycker gott att du kan ställa så jag hade kunnat få se din snygge bruntabby-kille! //Kaisa
#22 Du är så välkommen att hälsa på honom.
Helt omöjligt är det dock inte att vi dyker upp. Vi får se hur det blir.
, ska bli skoj att följa upp!