Statistik på hemsidan
Jag har ju en statistiklogg på min sida så jag kan se vilka besökare som varit där och för tillfället är det mycket italienare inne på min sida. Är intresset för skogisar stort i Italien? *nyfiken*
mvh
Camilla

Ja, jag har upplevt att italienara är mycket förtjusta i våra skogisar. Speciellt om de är silver.

Hur kan du se vilka?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#2 jag ser inte vilken person som varit där utan jag ser t.ex. ip-adress, vilken webläsare och version av denna som besökaren använder samt vilket land som IP-adressen är ifrån. mm
det kan ju vara bra att veta. Har man mycket utländska besökare kanske man ska fundera på att göra sidan på ngt annat språk. Eller kanske anpassa layouten efter webläsarna som de flesta besökarna har.
Du kan fortsätta besöka min sida i lugn och ro. ;-) Jag ser bara att det varit en typ från sverige där och vilken internetleverantör man har. Det är ju inte lätt att veta vilken telia-abonnet som hör till vilken ip-adress, eller hur! simma lungt.

#1 Aha, det kanske ligger ngt i det. Jag har ju en silverhane till min nuvarande kull. (inte en gorilla alltså!) ;-)

Ja jag tycker det är mycket intresse från italien nu.
Vi hade 4-5 stycken intressanter på våran röda hona i senaste kullen. Hon såldes även till Italien!

Camilla …
Om det i helgen varit många italienska besökare, kanske det beror på att Italiensk tv har sänt från utställningen i Padova (Italien)
… och om jag får skryta lite
så filmade de min Tassemarkens Elvira Madigan & Egon della Corona Boreale och intervjuade hennes ägare. Så nu är Elvira både Champion & TV-stjärna
Stolt Ylva 

#7 vad skoj! Grattis Ylva! Har du ingen bild du kan visa upp på henne, så vi oxå får se?