S*Lapommis väntar smått
Nu kan vi på S*Lapommis med glädje berätta kull nr3 är påväg. Hallontuttarna lyser tydligt så nu hoppas vi inget skall hända och att de kommer små bebisar i mitten av februari.
Kattungarna är efter
S*Silvernalle's Opal NFO fs0322 & CH S*Redtail's Nigel NFO ns0324
Båda är självklart testade HCM u:a
Vi förväntar oss friska fina härliga bebisar med mycket vitt och silver men vem vet vad som gömmer sig där inne.
Hör gärna av er om ni vill vara med från början.
Mera info finns på hemsidan http://www.lapommis.se
/Emelie
_
___

Vad spännande, håller alla tummar och tassar

Grattis till din väntade kull! Spännande! //Kaisa

Grattis Grattis det skall verkligen bli spännande att se vad som blir av det hela. Mycket vitt skulle jag tro=))
*kramar* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis, Emelie! Det ska bli kul att se vad som "tittar ut" i februari.
Spännande. Grattis!
Susanna

Grattis till din kommande kull!
Mvh Margona
Va spännande!! Håller tummarna att allt går bra!

lycka till med kommande kull 

Ja vad roligt det måste kännas, Lycka till med kommande bebbar!
/Marie

Stort grattis, vi håller alla våra tummar å tassar, blir spännande se kommande bebisarna

Tack för lyckönskningarna.. ser mycket fram emot att få smått i huset igen.. Många har intresserat sig för kullen med vilket känns kanonskoj. Nu hoppas vi bara på många hanar hur nu Lapommis skall lyckas med de hahaha
Stort grattis till den väntade kullen!!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Men vad roligt,,,, massa grattis… :-)
//Linda

Grattis & Lycka till! :)

Tack alla.. snart är vi halvtid.. 
Grattis, vad spännande!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Så roligt lycka till!

Lycka till
Får hålla tummarna för killar då 

#18 Haha de kommer väl bara tjejer även denna gång haha så jag skall väl inte fundera.. Dock är de en annan hane denna gång så kanske vet han hur man gör hanar.. Annars får du rycka in och ta hand om en liten tjej 

Haha, om han inte ens vet hur han ska göra inledningsvis så vette katten
(bildbevis finns ju!)

#20 haha mobba inte stackars Jonte hihi inte lätt när man träffar på en padda som vet precis exakt hur hon vill ha de.. Honan är tjock redan så jag tror nog han lyckats i alla fall *skratt*

Detta ser jag fram emot efter som Jonte är en stooor favvo hos mig =)
/Mia

#22 Roligt du gillar Jonte. Han har ju fått en skada i ansiktet som jag tror folk stör sig på vilket gör han kanske inte ser så WOW och därav tar han inga NOM, BIV osv men han är läcker och jag tror han kan ge mycket fina barn se bara till hans läckra föräldrar
Skadan är ju inte ärftlig
Åhh vad kul!
Grattis till de väntade små!

Jättegrattis till er!
Ska bli jätteskoj med små lapommisar igen!
Många Kramar Sanna å Yenne

Opal är nu 3½v påväg och har ju en lång väg kvar till de är dags att få bebisar men kolla vilken mage hon redan har.
Nog för jag visste att de brukar bli tjockare fortare andra gången men att hon skulle bli så enorm på en gång trodde jag inte *hihi* vi får väl se hur många som döljer sig där inne :)

hihi, vilken tjockis ^^

Åhh vilken tjockis. Ska bli så kul att få se hur många små halvsyskon som finns där inne =)

#28 Ja några halvsyskon till Basilika verkar de ju i alla fall finnas i magen :)