S*Datolitos Bounty
Tänkte att det var dags att skapa en tråd för min "lilla" tjej Cocos. Idag fyller hon 1 år!!!! Tycker inte det var länge sedan jag surfade runt på nätet i mitt sökande efter den perfekta vita hona som jag visste fanns någonstans i världen, bara till mig:)) Det tog tid men till slut så fann jag henne! Men skam den som ger sig. Man ska vara tålmodig och verkligen veta vad man söker efter. Det lönar sig i längden:))
Hon har gett mig många härliga, underbara och glada stunder, både hemma och på utställning. Och jag är övertygad om att dom stunderna kommer bli fler. Jag planerar även att para henne under våren och det ska bli såå spännande att se vad som tittar ut:))
/Sylvia

Grattis på hennes födelsedag! Hon är jättefin

Ja, jag håller med hon ser ut som en liten princessa. Att få köpa en vit skogkatt är en dröm för mig med. En dag kanske jag hittar min snödrottning jag med. Trevligt att du funnit din!
Hon är så underbart vacker din Cocos!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis vackra Cocos på din 1 års dag!!
/Mia

Grattis Cocosflingan på din 1-årsdag!!

ett fyrfaldigt mjau till dig
mjau,mjau,mjau,mjau önskar Axel

Hon är en vit dröm, lika vacker i verkligheten med, det vet vi som träffat henne
lugn och harmonisk
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Grattis på din ettårsdag lilla Coccos. Hoppas mamma har gett dig en häääääärlig födelsedagstårta med allt mumsigt du tycker om.
Jag ser verkligen fram emot att se dina första små barn (när det nu blir) och med en SÅ stilig kavaljer KAN det bara bli kanon.
//Annika

Gratulerer med dagen..!!! Hvite katter er spesielle ja..

En riktig skönhet…blir avundsjuk.

Tack alla för era snälla kommentarer! Hon är en riktig guldklimp och jag är såå glad att hon är min:) Jag hoppas vi har många år framför oss, ska bli så roligt att se henne bli vuxen på riktigt.
#7 Ja, hon har fått favoriten; Kokt fisk. Åh som hon älskar det:))
/Sylvia
Grattis i efterskott
!
Glömde det är ju lite rörigt just nu.
Kram Maja och Joline

Grattis i efterskott här med, hon är en pärla=)
*kram* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z