Bildforum?
E de nån mer än ja som tycker att bildtrådarna blitt för många å att diskutionstrådarna kan va fler?
Nä jag håller inte med. Det är bara att starta diskussionstrådar, inger som hindrar. Sen finns det ju ett talesätt att en bild säger mer än tusen ord.
Mvh Bengan

Njäe jag håller nog inte heller med,, det finns ju som sagt ingenting som hindrar att man startar en diskussionstråd, nackdelen tror jag att väldigt många tröttnat..
Man startar en tråd som slutar med tråkigheter,, någon känner sej påhoppad eller dyl.. Lättare då att lägga ut en bild på sin älskling, så tycker nog många.
Många är rädda att säga vad dom tycker och tänker för att dom vill inte få massa skit eller pratas om, det är väldigt trist att det blivit så här..
syftar inte på någon speciell alls, utan detta är bara en teori på varför det kanske inte kommer så många diskussionstrådar just nu..
Själv skulle jag alrig för mitt liv hymla om något och jag vet att många med mej skulle inte heller göra det.. Samtidigt så kan det ju bli bakslag. Någon snackar,, hm kolla hennes katteri etc etc…
Njä fram med mera fakta och info, allt måste ju fram för att få stopp på det som nu ska stoppas. Sjukdomar, dom som har massavel så som att avla fram blandraser medvetet etc etc etc….. Fram med det bara-.-- inget att hymla om. Stå för vad du gör och ta till dej av andras misstag,, man måste inte alltid lära av sina egna.. Faktiskt,, och iaf inte när det handlar om liv,,, Vi vill väl iaf alla se till katternas välmående..? Då kanske det bästa är att hjälpas åt istället..?
/ Linda
PS: hm vad blev detta nu då? ett svar på frågan eller hm en ny tråd,, hm sorry,,, fingrarna bara skenade iväg.. 

Jag håller heller inte med, det står en fritt att välja vad man vill läsa eller skriva i trådarna
Näää jag håller inte heller med--Blir glad i hela kroppen av att se bilder på alla vackra underbara katter.
Starta själv trådar vettja ;-)

Jag håller inte med om att det är för mycket bilder. Jag tycker verkligen om att titta på fina katter
Ni som vill ha diskussionstrådar, sätt igång och prata!
Det är inget som hindrar! Jag välkomnar intressanta diskussioner OCH vackra bilder. Keep up the good work! 
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

jag håller inte med om att det är för många bild trådar ..jag lägger ju själv upp bilder och sen tycker jag om att se andras katter . En annan sak som ja har svårt med och tycker är jobbigt är att skriva i trådar eller starta en pag av att jag har ett stort problem å det är att stava rätt samt uttrycka mej rätt . Då jag oftas har nåt av mina barn som hjälper mej mm pinsamt men sant /Ha en trevlig helg 

#2 håller med dig!!! Synd att det i bland inte kan disskuteras på disskutionsforum eftersom det i vissa fall slutar med paj kastning. Nåt alla borde tänka på är: Oenig i sak, inte i person! Det tycker jag är en viktig sak att fundera på då man disskuterar eller debatterar. Men som sagt, det är ju va jag tycker.

Jag har inget emot att det är många bildtrådar. Tittar hellre på fina bilder än läser allt skitsnack som brukar uppstå i de så kallade diskussionstrådarna.
håller med #2 helt,sen är det mycket mindre "skitsnack" här än på tex katter.nu forum där vågar man knappt andas utan o bli påhoppad,ofta helt grundlöst.varför är det så eg? att man inte kan föra en normal diskussion??jag som är novis lär mig jättemycket av er som är erfarna här inne och min åsikt är att den dummaste frågan är den du aldrig ställer=ingen fråga är för dum för och ställas.
en teori: är det för att det är mest tjejer/kvinnor på forumen? att ist för och uppmuntra och lära av varann blir det nån slags konkurrens?! tråkigt iaf om syftet med forumet "försvinner",sen tar inte det ena ut det andra.älskar o se alla vackra katter.!
S*Winsnes Wilda
Jag känner att det är litet orättvist att säga att det är mycket skitsnack och påhopp i diskussionstådarna. Jag tycker att det har varit ett fint och varmt klimat härinne på senaste tiden och jag vill tacka er alla speciellt mycket för det!
/Jessica
jag menade just det..att det är bättre här..sorry om jag uttryckte mig otydligt..
S*Winsnes Wilda
Nej, men Blondifire det var ju inte just dig jag menade, det var flera andra som tyckte att det brukar uppstå mycket skitsnack, men jag tycker att det blivt mycket bättre och trevligare, och ni medlemmar ska förstås ha all credit för det!!
/Jessica

#10 Jag känner precis likadant,har inte kunnat sagt det bättre själv
!!! Många ggr har jag låtit bli att ställa frågor på "svenska katters disk forum" utav den anledningen att vissa där formligen går till personangrepp alt är otrevliga på annat sätt. Vill påpeka att det inte är alla som gör så. Däremot har jag aldrig blivit otrevligt bemött på "Norsk Skogkatt ifokus", snarare tvärtom, här har alla jag varit i kontakt med varit jätte trevliga och hjälpsamma vilket gör det lättare för mig som nybörjare att lära mig nya saker.
Ja man har väl inte roligare än man gör sig…
precis wirre! här vågar man fråga utan o riskera att bli totalsågad!
helt annan stämmning här,som hemma..
S*Winsnes Wilda

Jag ser gärna både och - bilder och givande diskussioner som inte blir till "drev". (Se tråden "Nyår och reflexion".)

Jag tycker både om att titta på alla fina bilder och att läsa intressanta diskussioner. Håller även med Silly Zones. Det vore kul om fler startade och deltog i diskussionstrådar och inte bara väntade på att andra ska göra det.
Sen har jag själv blivit kritiserad i vissa trådar och har även själv kritiserat andra ibland. Naturligtvis ska det inte vara så att det blir till "drev", men många gånger tror jag att vi missförstår varandra samt att man ibland kan bli så frustrerad när folk inte vill ta till sig av välmenta råd, att man kanske utan att vilja det eller mena det går lite för långt.

#18 utan kritisering, så lär vi ju inte oss nåt nytt? man får lära sig, att ta saker på rätt sätt, och många gånger får man något bra tillbaka. Tycker själv att bildtrådarna är trevliga, och intressanta, där jag fann min snuttunge SATIN
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#19 Jag tycker inte att det bara handlar om att lära sig att ta saker på rätt sätt, det handlar även om att försöka uttrycka sig på rätt sätt. Om alla ägnade en stunds eftertanke åt den kritik, respons eller feedback man ger innan den publiceras så tror jag att fler skulle våga sig in i diskussioner. Och innan man bemöter ett inlägg kanske man skall läsa det en extra gång och inte bara slänga iväg något.
Visst kan man lära sig av kritik, och kritik kan vara bra om den ges på rätt sätt, med respekt för den som skall ta emot den.

#20 Vad bra skrivet!

#20 Helt sant, BRA skrivet!