Astrid 7 månader,behöver ett hem
Jaa nu är det andra gången jag skriver och detta på grund av tidsbristen som jag sa. Många har varit och kikat på mitt inlägg och lagt jättefina kommentarer om henne men finns det inte någon som vill öppna sitt hem för henne? Hon är sååå älskvärd. Jag vill bara ha en liten summa för henne. Jag står för kastreringen. Hon älskar barn,hundar och människor i allmänhet. Hon pratar väldigt mycket och älskar vatten. Brukar hoppa i ett bad när jag ligger i. Mer om henne vid intresse=)
God jul!

Hon ska kastreras i nästa vecka,öronmärkas och vaccineras med. Så den som tar henne behöver inte vara orolig att betala mer än vad man ger för katten=)

Hon är verkligen jätte söt.. Hoppas ni hittar ett bra hem till henne.. Jag tror dock de kan vara svårt att finna hemmet här utan de är nog bra ni annoserar någon annanstans med..
Tråkigt de skulle sluta såhär ni lär intehaft henne så länge..
Lycka till

Joo vi har haft henne sedan hon var 12 veckor.
Ju mer gubben säger nej till en katt ju fler hittar jag som jag vill ha. Fina Astrid skulle gärna få flytta in hos oss om jag fick bestämma, synd att du bor så långt bort annars hade vi kunnat arrangera dumpad katt eller nåt. En övergiven katt i en kartong på bron skulle nog på gubben att smälta, om jag kunde hålla masken
Det hade varit värt ett försök.

Vad bor ni någonstans i vårt avlånga land??
Är det på grund av tidsbrist du vill sälja iväg henne.?
Vad kostar gullungen då. Jag har en liten hona på 5 månader som skall kastreras i slutet på Januari, sedan en gammal "gubbe" på 15 år som inte är så pigg längre.
Så det jag tänker på är den gamle …om det blir för livat för honom han kräver lite lugn o ro, och det kan han väl få på gamla dagar. Astrid är väldigt charmerande.

Vi bor i Västerås…Jaa hon är jättefin. väldigt kelig och lugn för att vara skogskatt. Hon älskar vatten och när hon var mindre blev det så att hon somnade i vattenskålen ofta. Jag fick kika så att hon inte dränkte sig själv=) En gulligare katt kan man leta efter…vi kan som sagt köra en bit beroende på hur långt då vi älskar henne men det är tidsbristen som hägrar.

men inte är hon renrasig?

Är hon renrasig?? Jag är ingen expert men kan tycka att det är lite mycket fluff. Hon är verkligen söt.

Hennes pappa har stam men mamman är av annan ras:Perser.

Hon är otroligt söt
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Ja hon är gullig som bara den…. håller tummarna för er.

Vad har du för pris på henne?? Lite nyfiken på mjukisen är jag.

Det skulle kännas skoj om någon på forumet tog till sig henne då man kan ha lite kontakt, kanske får se någon bild framöver.

Hade hon dykt upp på en utställning hade hon säkert vunnit. Vilka vackra klara färger och fin päls hon har. Tyvärr är det fullt med katter hemma. Men lycka till=) Hon är en underbar varelse=)
*kram* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hade min sambo tålt katter så hade vi tagit Astrid, denna katt har jag varit över och kelat med, hon är som en nallebjörn och hemskt fin i hull och i päls.
Jag är mkt stolt över min syster som säljer henne kastrerad och även märkt, inte många som tar henne enbart för kattungar då, det är mera värde på katten då anser jag.
Kram till dig och Astrid Linda-Lou!

Jag tror att ni kanske har större tur att hitta ett nytt hem till henne om ni skriver på Katter i fokus istället. Tror att dom flesta här inne är ute efter renrasiga katter med stamtavla. Lycka till. /Sylvia

Man får tyvärr inte sätta in en omplacering där. Konstigt nog. Det skulle behövas att fler är seriösa vad gäller försäljning. Och därför borde det finnas en sådan där. I dom fall där man nu placerar under bra omständigheter. Annars skulle jag gjort det.
Hur går det med Astrid, har hon hittat ngn ny familij?

Nej tyvärr. Jag hoppas att det finns en snart till henne=)
Oj vad den katten är fin, är det verkligen ingen
som kan låta kisse få flytta in!?
hur går tösen ihop med andra missar, vi min man
o jag har 2st sagokatter en som är 5mån o en på 8mån
och ett jättehus, vi älskar våra katter dom har berikat
vårat liv o nog har vi talat om att skaffa någon
mera men inte när..kan man få veta lite mer?

Jag skickar ett privat mess…Baltzer.

Har du provat att annonsera i katter.nu? Kanske lättare att få napp där..

Jag citerar mig själv: #20
Men god Jul!
Har Astrid hittat nå´t hem ännu?
Annars har kanske vi ett hem att erbjuda. Vi bor i ett torp på landet utanför Uppsala med två hästar, några höns och en JÄTTESNÄLL basset hound. Har hon varit ute någonting?
Hoppas Fluffiga Astrid har fått nya mäniskor

Hej jag kan glädja er med att hon flyttade ut till Surahammar igår till en familj på landet som har en son på 10 år. Dom var jättefina med henne och det kändes väldigt tryggt att lämna henne till dom. det är skönt när det klickar med allt. Tack alla snälla här som varit in och brytt sig att ens titta in och höra att allt gått bra.
Jag önskar er en god fortsättning…
Tack!
Önksar vackra Astrid lycka till i sitt nya hem.
Svider lite att min karl ska vara så negativ till en katt till, jag hade verkligen velat ha Astrid

Oh vad skönt för Astrid att få komma till en fin familj ….och skönt för er att det löste sig till slut. Hoppas att det går bra för hela familjen. Gott Nytt År
Grattis till Surahammar!! Är jätteglad för Astrids skull men också för er som har haft henne, det är aldrig roligt att hamna i sådan sits.. Maken har sakt sitt, verkar som han bara tål skogisar. han vill inte riskera det genom att testa… han som är ällskar katter
Lycka Till Astrid