Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 483 ggr
Mylingens
0

S*Mylingens Cassandra

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag en nytagen bild på S*Mylingens Cassandra, Skorpan, som blev 6 månader igår! Då hon var minst i kullen, med tunnast benstomme och som den första månaden i sitt nya hem, var svårflörtad med maten, så blev jag glatt överaskad när jag såg henne. Hon har verkligen växt till sej och ser stor och grov ut trots sin ringa ålder. Ägare är Ann-Marie, S*Silverbells i skåne. //Kaisa *stolt som en tupp*

Mylingens
0

Denna bilden togs en månad tidigare, alltså när hon var 5 månader. Föräldrar är: IC S*Silverbells Oleana och IC S*Grianans Leigh. //Kaisa

Snusan
0

Hon har vuxit rejält den lilla damen . Kul när det går åt rätt håll Kyss

MVH/Suzan

Poimandres
0

Hon ser jättefin ut!! Kommer hon att ställas ut någonting så man kanske kan få se henne live igen?

Kram Monica

Labolina_73
0

Åååå vilken fin tjej… :-)

//Linda

Mylingens
0

Tack! Ann-Marie planerar att ställa henne, men när vet jag inte riktigt. Tror inte det blir förrän lite senare på våren när vädret och väglagret blir bättre. Här är en bild på henne när hon var 9 veckor, hon var ingen stor tjej precis. //Kaisa

Labolina_73
0

Hehe jösses,,, tur att jag har mina att snusa på… :-)

blondifire
0

underbar! min leos mamma kommer från dom (silverbells´Geisha)bor hos vildfagre´s,där heter hon Ofelia.deras(silverbells) kissar är jättefina så hon visste nog vad hon gjorde som valde den lilla damen..Skrattande

S*Winsnes Wilda

SillyZones
0

Så fin, det är så underbart att se sina avkommor växa upp till!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Mylingens
0

Tack ska ni ha! Visst är man stolt över sina avkommer! Sen är där alltid något att önska, den här damen skulle kunna ha större öron t.ex. Men benstommen går inte av för hackor och det tycker jag är värt mycket. Ska bli roligt att se henne igen när hon blir vuxen.

#7 Geisha är jättefin, en röd och vacker dam! Hennes pappa, IC S*Ulabrands Indy, bor numera hos min syster i Trelleborg. I samma stund som Casandra föddes så bestämde Ann-Marie att hon ville ha henne, där var aldrig någon tvekan. //Kaisa