Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 430 ggr
Bengan-A
0

Problem med ifokus

Är det fler som har problem med iFokus än jag. På min förra inloggning så kunde jag inte se andras sidor, utan jag fick då ett error meddelande. Detta löste sig när jag reggade om mig.

Nu på morgonen får jag samma typ av meddelande när jag försöker ladda om sidan, någon fler som har problem, eller är det min lina som spökar?

Mvh Bengan

Labolina_73
0

Jag kan oxå många ggr ha problem att komma in,,, supertrist…

//Linda

Niffi
0

Ofta är det dessutom omöjligt att redigera sina inlägg även om 1 timma inte förflutit ännu.

Bengan-A
0

Samma sak härifrån jobbet. Av fem omladdningar av sidan så resulterar det i tre error och två OK.

Mvh Bengan

SillyZones
0

Konstigt, jag har inga problem alls.

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

TessaW
0

Jag hade också problem förrut. Främst med att få den tråd jag klickat på visad. Det problemet försvann tillslut, varför vet jag inte. Jag tycker fourmet fungerar bättre med Mozilla Firefox webbläsaren. Dock så spelar webbläsarnas indivduella säkerhetsnivå och inställningar roll också, så det kan nog hända att min Internet Explorer webbläsare var satt att blocka något som Firefox inte gjorde….

Men ibland har jag också fått errors och diverse SQL felmeddelanden. Så det kan nog hända att koden har buggar som visar sig ibland….

SillyZones
0

Om det är något bestående problem som ni som medlemmar har, så vänder ni er till mig, eller någon av medarbetarna, så vi kan rapportera felet vidare till ifokus-teamet.

/Jessica Sajtvärd

TessaW
0

Kanske iFokus teamet kunde skriva någonstans vilka webbläsare och versioner som iFokus ses bäst i, samt om man måste ha läsaren inställd på någon speciell säkerhetsnivå eller ha ex javascript eller annat påslaget/tillåtet.

SillyZones
0

#8 Har lagt in den frågan nu

/Jessica, Sajtvärd

Bengan-A
0

#6 vet inte än om det är bestående, men skickar ett pm om det fortsätter att trassla.

Mvh Bengan

SillyZones
0

#9 Ja, gör det!

/Jessica

TessaW
0

#8 Tack

johan
0

Det är en liten bugg som gör att om man begränsat tillgången till sin egen sida, så kan man inte se andras sidor…

Mvh // Johan

Bengan-A
0

#12 Jag har aldrig haft min sida med begränsad tilgång, så det kan det inte vara som drabbade mig. Hur som helst så funkar det nu.

Mvh Bengan

Starfall
0

Jag kan inte ändra min personliga sida, kan inte gå in på "administrera". Det är jättejobbigt, vill så gärna byta Avatar, och även skriva mer på min presentation:(