Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 370 ggr
MissMikkus
0

Först ut år 2008?

Skulle vara kul att höra vilka som väntar smått runt nyår. Vem kan bli år 2008 års förstfödda Skogis?

Vår lilla donna GIC S* WesthKiowa´s Farbror Barbro väntar smått 3:e Januari. Lite för långt in på året antar jag, för att bli årets första mamma. Fler som väntar?

Vittra
0

Hej Lilly kul att Barbro skall ha kull!
Väntar "barnbarn" hos BlueNBlond på Nyårsafton,Skrattande så det ska bli så spännande. Få se om Tatjana kan klara av att få precis dåFundersam men hon & mamma Duchess brukar vara "som (Nyårs)klockor" /Birgit

Fridalas
0

Hej svejs,

Vi väntar och längtar efter våra kattungar som beräknas komma den 1 januari
Mellan IC S*Fridalas Digitalis och CH*Just Catnaps Chad Glad

Spännande att se vilken kull som blir den första 2008.

Mvh / Gunnel

bibbi50
0

SkrattandeVi får väl starta en länk med sist ut  istället.

Det ska bli jättespännande o se hur Barbros o Mosses småttingar kommer att se ut.Dom kommer garanterat att bli superduperfina.

//Inger o Bibbi

maximus
0

#1 Grattis Birgit

till Natasja's EP-titel i helgen Glad

/Annette

chewbaccas
0

Tassajara´s Amstel och Trollgumman´s Yngve Yster väntar smått dagarna in i januari, först blir vi nog inte men fict folk kommer alltid sist..Skrattande

Nej skämt och sido, det verkar som en hel del bebbar kommer att födas runt de dagarna.. Jag har verkligen abstinens då det var lääääänge sedan…

Vittra
0

#4 Tack Anette

& håll tummarna för att Natasjas systerbebisar blir riktiga Nyårs smällarKyss

MissMikkus
0

Vad roligt att det finns fler som ska ha smått runt nyår. Ska bli riktigt spännade att se vem som föds först.

# 3 Ja, även spännade att se vem som blir sist på år 2007 också. Riktiga nyårskarameller blir det.
Baby

Tassemarkens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha .. det gäller att ligga i hårt ser jag … för att nå målsnöret !!!
Gör ALLT vad jag förmår Räcka ut tungan

//Puh (jag känner mej som namnet)

MissMikkus
0

Hur går det för er som väntar nyårsbebisar? Nån som har kommit ännu? Och hur mår de blivande mammorna?

Vi väntar ännu, men snart så…. Barbro är riktigt rund om magen och har gått upp 1,5 kilo, jag tror hon bär på 3 eller fem ungar. Spännande är det ialla fall.

Fridalas
0

Här är det lungt - än så länge …
Digitalis har också gått upp runt 1,5 kilo, hon är på dag 63 nu …

Det ska bli spännande att se vem som kommer först … hur går det för Blue N'Blonde's?

kerstin2181
0

#8 får man fråga vad dom gör på bilden? Baking cake? själv fick jag inte närvara mellan Princess o Egon, hon slog honom för fullt när jag var i närheten, när jag gick ut, bakade dom kakor för fulltSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Miraklis
0

#11 Ja du Kerstin, Egon fick spö när han var här oxå. Men några kakor blev det iallafall.

Jag fick barnbarn i går kväll hos S*Ringbom's ( http://www.ringbom.net/index.html ) Vet inte hur många men jag hoppas Helen uppdaterar mig snart.

Vittra
0

# 10
Viiii väääntar (förlåt Annelie, kunde inte hålla mig)

/Birgit
S*Skogvittras

kerstin2181
0

#11 ja du hade en härlig metod när du hjälpte till med baket, och goda vart domFlört

Draken_old
0

#9 Söta fröken Barbro!!KyssKyssKyss

Fridalas
0

# är det på gång ..? Glad

BlueBlond
0

Nu har Tatjana och Nitis barn fötts. 4 st blev det. 1 bruntabby hane född 01.40 1 bruntabby/vit hane. Sen kom tjejerna 1 bruntabby/vit tjej och sist en bruntabby hona född 03.49. Både Tatjana och barne verkar nöjda och belåtna. Önskar er andra som väntar smått lycka till och god fortsättning på det nya året.

MVH

Anneli

p.s Nuttah fick vara mamma till hjälp, hon användes att ta spjärn emot ;)

kerstin2181
0

Stort grattis, vilken början på åretSkrattande

Kronängens
0

#17 Grattis!

MissMikkus
0

# 17  Go Team Grattis till de nyfödda och lycka till

Vi väntar ännu på våra.

Fridalas
0

Grattis till Årets första kull, hoppas att fyrlingarna och mamma katt mår bra - ser fram emot att se bilder på dem.Glad

Mvh / Gunnel

Kronängens
0

#21 Hur går det för Digitalis?

WesthKiowas
0

#20 Jag är såååå nyfiken! Lilla Barbro har ju en speciell plats i gammelmattes hjärta! Du får gärna ringa mig när hon får! Jag jobbar natt resten av veckan så om du vill kan du nå mig på mobilen. Pussa henne från oss!

Kram Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Fridalas
0

#22 Glad jag tror inte att det blir så mycket sömn i nattFlört

#20 hur går det för Barbro?

Kronängens
0

#24 Åh, så spännande. Hoppas att allt går bra.

SilentHills
0

#17 Ja du Anneli, äntligen är den långa väntan slut! Jag har en stolt pappa katt här hemma som precis fått se bilder på sina nyfödda. Vet dock inte om det var muspekaren på skärmen eller bilderna han var så intresserad av, hehe.

Grattis än en gång till de små underverken! Ser fram emot att hälsa på snart och ta en riktig titt! :)

MissMikkus
0

# 24 Vi får nog sova inatt. Lungt med Barbro. Magen har inte sjunkit ännu, hon ligger mest och suckar och tycker nog det är allmänt jobbigt att vara så tjock.

Väntar med med spänning på att se i morgon om Digitalis har fått nåt under natten.

jaanuska
0

Stort Grattis till bebisarnaGlad

Sagolika
0

Grattis till nyfödda samt kommande bebisar! :)

LottaC
0

Vi väntar att få se Digitalis och Barbros bebisar…så spännande!!

Fridalas
0

GodmorgonGlad

Digitalis och Chad har blivit föräldrar nu …
I morse mellan kl 6 och 6.30 föddes fem kattungar (jag tycker inte att Digitalis är helt lugn ännu, så det kan vara någon mer)

Alla mår bra och hade bra vikter; fyra av dem vägde mellan 115-130 gram och den sista; en n 03 22-hane vägde 150 gram - och skriker så man får ont i öronenFlört

Hur går det med Barbo?

/ Gunnel

Sagolika
0

Grattis Gunnel! Skrattande

Ska bli spännande att se dem.

Kram Nina

[michaelalundgren]
0

Grattis till bebbarna, väntar spänt på bilder…

Och BARBRO vi vill se små Miss Mikkus'ar nu :P

Kronängens
0

Grattis Gunnel!

BlueBlond
0

Tack för gratulationerna. Grattis till de nya fridala bebisarna.

MVH

Anneli

annise
0

grattis till dina bebisar

OLDLADY
0

Hejsan Allihopa. O god fortsättning på det nya året.

KyssSjälv blev jag kattmormor på nyårskvällen så nu är vi glada.Bättre kan det knappast börja.. Känns även bättre i kroppen nu. Efter man har suttit o hållt tass0hand i två dygn så blir man ju stel som en bräda. Kl 21:15 kom sista o tyngsta kotten ut. MVH Helen

www.ringbom.net

MissMikkus
0

Kitty 5 # 31 Grattis till, än så länge, femlingarna. Och vilka bjässar till bebisar

# 31 Grattis till nyårskaramellerna Noisemaker 3

[Barbro väntar ännu. I natt har hon legat bakom rullgardinen på fönsterbrädan. Vill nog ha svalt. Just nu ligger hon i bolådan, men det verkar lugnt. Vi får nog vänta ett tag till. Kanske till i morgon.

](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZCxdm490YYSE) href="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb097_ZCxdm490YYSE&utm_id=7925" rel="noopener noreferrer" target="_blank">

Fridalas
0

Tack för gratulationerna Glad

Digitalis är lugn nu och ligger och slumrar hos sina femlingar.

#37 grattis till barnbarnenGlad

MissMikkus
0

# 37 Ser att jag skrev # 31 två gånger i inlägg #38. Grattis till nyårskaramellerna var till er #37 såklart. Så än en gång grattis till kattungarna.

jaanuska
0

#31 Grattis till bebisarnaSkrattande Nu väntar vi med spänning på bilder! #37 Grattis till barnbarnenGlad

SKOGSGLIMTAN
0

Grattis Grattis önskar vi också Er alla med nyfödda bebisarGlad

*Mvh Eva-Helen*

Tassemarkens
0

Jätte-GRATTIS till er ALLA som fått kattungar gissa om jag avundas er Räcka ut tungan

#11 Så baking the cake … måste ju innebära att den ska gräddas i ugnen … Glömde stoppa syrran i ugnen Generad det är väl därför det inte blev några härliga kattungar …
Matte snackade något om kastrat i 7 år … fattar inte vad hon mena.
Tack Kerstin2181, nu förstår jag mycket bättre 

En sak till … hur många Kerstin är ni där hemma om du är nr 2181 ???? Oskyldig

Kramar
Puh

Vittra
0

# 43 Så var det då dax … att få mig ett gott skratt!!! (förlåt, utanför ämnet..)/ Birgit

(Ja du Puh, det ÄR något visst med syrror, min håller tyst nu,  ett tag, med att "tuta", man är väl Katt i sitt hus!!… men vad har MIN frun  gjort.. hon bara fräser å´snäser & vänder sig bort när jag vill pussa på ná. & tjock har hon blitt tycker jag, vet du??. Mamma å´ Katja, "klara det själv"….fxxn vet vad det tagit åt tanterna!!?? Tur för dig att du har bättre pli på dina/ Din kusin..eller va´det va´ Are)