Min hemsida
Min kompis Linda, S* Englaflickorna har fixat en hemsida till mig. Tack Linda för hjälpen med sidan jag är så nöjd och tycker att den vart kanon. Vilket jobb du lagt ner.
Jag kanske ska tillägga att den inte är riktigt klar ännu.
Kolla gärna här www.skogkatter.com
Mvh Margona

Hej Margona…
Linda är superduktig,jag har sett sidan&gillar den skarpt!
Kul med en egen hemsida så nu kan man hälsa på dej där ibland
Kramizzar*Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Ååååååå kul att du gillar den,,, och tack Marina att du oxå gillar den.. :-)
Så kul…. alla tycker ju olika och en del kommer ju att ha sina åsikter men jag tycker att huvudsaken att du Margona är nöjd.. ;-)
Kramar om,,,

#1 Ja hon är verkligen duktig och jag är jättenöjd allt är ju inte riktigt klart än. Hälsa gärna på ibland och skriv i gästboken när den kommer.
Kram

Stort grattis vännen till din fina hemsida.
Linda är jätteduktig. Som du vet har hon ju även gjort vår hemsida. Som för övrigt är uppdaterad av oss ikväll. www.fitnesscats.com
Ha en fortsatt fin kväll.
*Kram*
Sidan är jättefin, men jag skulle föredra mörkare text mot den ljusa bakgrunden. Blir tydligare då om man inte har 100% syn.
Saknar länk till Norsk Skogkatt iFokus
Jättegrattis till din fina Hemsida
Väntar med spänning på Gästboken
Kram /Yvonne

Grattis till din hemsida.
Theresa

Grattis till en fin hemsida /Eva

Fin fin
Linda är vår hjälpsamarit
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Håller med #6 Yvonne, fin hemsida…men jag väntar på gästboken *fniss*!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Gästbok fixad…. 

Jag såg nu att gästboken kommit in, tack Linda!
Kram

fin fin hemsida!
gratitis har du kommit på nåt bra stamnamn änn?

#14 Nej det har jag inte och jag väntar tills jag kommer på något jag gillar riktigt mycker. Det är absolut inte bråttom.
Men det är fortfarande svårt att läsa vitt på gult i gästboken och så försvann min stjärna som du skulle ge din webmaster

Jättefin hemsida ju! Om man ändå hade sådana talanger själv, så man kunde få en fin sida till sina katter…

#17 Jag är så nöjd med sidan men utan Linda hade det inte blivit någon. Hon är verkligen duktig och så snäll.
Jag är glad att jag lärt känna dig Linda
Kram

Super bra gjort, Lycka till!

#18 åå tack du är för go du.. Ja men jag hjälper ju gärna med det jag kan.. Jag är ju ingen utbildad hemsidebyggare utan jag är ju självlärd och tycker att det är superkul..
Jag är mycket glad att jag lärt känna dej med,,
Kram

Fin sida Margona!
#20 Och du är jätteduktig Linda
kram och fortsättning till er alla
//Inger