Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett10-väntade-planerade-kullar
Läst 460 ggr
lynxeyes
0

Tjohooo :-)))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen efter en låååång väntan kom Chanta i löp!!! Så nu har hon och Ozzy haft några mysiga dagar ihopa, och om allt går vägen väntar vi äntligen drömkullen i månadsskiftet feb-mars!!! Jisses vad jag längtat efter denna kombinationen :-))))

Förväntade färger: Honor och Hanar blå, svart/brun alla tabby eller solida med eller utan vitt

(se mer under planer på min hemsida)

/ Sophia

SillyZones
0

Men så roligt, äntligen!!!

GRATTIS!!!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Kronängens
0

Härligt. Grattis.

Fairyhearts
0

Grattis, så spännande. Lycka till nu med den lååånga väntan.

/Marie

lynxeyes
0

Tack för grattis :-))) Är sååå förväntansfull!!! Nu ska Ozzy få träffa en flicka till sen blir han glad kastrat (bara nu Chanta ÄR dräktig oxå, kastrerar ju inte förrän jag vet ;-))

/ Sophia

UncutDiamond
0

Grattis och lycka till. Hoppas det blir många vackra bebisarKyss

[Pimme]
0

Åå va rolit för dej. Grattis så mycke!

LittleL
0

Grattis, vad spännande!! Lycka till med dom blivande små och jag håller tummarna för att det tagit sig:)) /Sylvia

kerstin2181
0

Ha ha, din drömkull? den har du redan fått, den ena bor ju här vettjaFlört kan inte bli bättre, bara kanske något liknandeSkrattande

Grattis, vi håller tummar för röda tuttat om en gäng dagar

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Vargtass
0

Grattis och hoppas det tagit sig!

Jag hoppas också på en kull runt 1 mars. :-)

iotdis
0

Du är i samma situation som jag /fast jag väääntar på att Hjördis börjar löpa sedan ska Eliot bli kastrat.GladLycklig sådan hoppas jag.Och jag vågar inte kasterera innan jag vet om det har tagit sej//Gunilla

lynxeyes
0

Tack alla för gulliga grattis och tummhållning :)

#8 Kerstin… jo det har du ju rätt i förståss Räcka ut tungan men just denna kombinationen har jag drömt om sen Ozzy o Chanta var bebisar, dvs i snart 2 år nu, därav att det är min drömkull!!!

#9 Håller tummarna!!

#10 nä det är sant, man vågar ju inte kastrera förrän man vet att de är dräktiga, om ens då… man vet ju aldrig om det går vägen.. Nåja, Ozzys tilltänkta kommer inte förrän i slutet av januari, så fram tills dess får han behålla juvelerna Räcka ut tungan

/ Sophia

SKOGSGLIMTAN
0

**Stort grattis och all lycka till er**