Vår nya bebis
**GRATTIS** han ser helt Underbart Farlig ut

Grym kille bäst att passa sig
men fin var han i alla fall !! Lycka till med grabben /EVa

Vad kul! Grattis till fyndet!

Grattis till den underbara killen
Tycker också att han är jättefin.
Grattis till killen!! Han ser fin ut!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Har tittat på honom flera gånger och suktat. Han är super och jag gratulerar och önskar er allt gott. Laila.

Grattis till den "farliga" sötnosen!
Susanna

#8 Då blir Peter glad, hihi! Han har redan börjat få ångest över att han har sålt honom
. Nä…det är ingen fara, han kommer att få det så bra så hos er! //Kaisa

Grattis till en fin gosse!! Så Peter släppte honom trots allt?:)) /Sylvia

Grattis till en underbar gosse
Förstår att ni är nöjda, han är ju såå fin
Kram från mig & nakisgänget
//Maria

Ja men Kajsa, han skulle ju bli Peters myskastrat! Nu får Peter väl mysa med dig i stället! Grattis Susann till en fin kille!!!
/Lena

#14 Jaaa…jag vet, hihi! Men det blir faktiskt mycket bättre så här och vi kommer att behålla hans syster och det räcker faktiskt. Men det krävde lite övertalning innan han släppte honom
Men det var ett bra förslag, att han får mysa med mej istället
, ska ta upp det med honom så fort jag kommer hem från jobb… //Kaisa

Tror att Peter är glad att lilla Docis kommer att gå i avel och att det så småningom kommer ut lite nya Docisar eller ?
Han har ju en fin tjej här som väntar på honom . Och det var väl ett jättebra förslag av #14 tänk så mycket tid ni får för varandra 
Kram/Suzan och Alrùn

Det är ju en underbar tjej som ni har i åtanke för honom, den snygga isländskan blir en väldigt spännande kombination som vi ser fram emot. //Kaisa

Ja men än så länge får den lilla damen växa till , är ju bara bebis min docka 10 månader
Så det passar bra att Doc är liten bättre att ta det lugnt , kullar hinner vi med och nu är det överskott på skogisar och jag pluggar genetik som en tok här. Och så ska det testas både FIV o FeLV samt HCM ja det är mycket att tänka på när man håller på med uppfödning 
/Suzan