Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 277 ggr
Snusan
0

Vår nya bebis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi hittat vår bruntabbykille , en helt underbar pojk som vi bara blev helt störtförälskade i Kyss Han heter S*Mylingens Doc Holliday och vi får hem honom i slutet av januari och är så glada att vi fått förtroendet att få köpa honom .

MVH/S*Monastery Bay`s

skogisen
0

**GRATTIS** han ser helt Underbart Farlig utKyss

Myskatten
0

Grym kille bäst att passa sig Skrattande men fin var han i alla fall !! Lycka till med grabben /EVa

Mylingens
0

Vi är så glada över att det är just ni som vill ge denna killen ett nytt hem! Tack för ett trevligt besök och när lille Dog blev hängandes i dlin famn så visste vi att det var rätt! Vi hoppas att vi får träffas ute på många utställningar framöver! Kram…//Kaisa

Kattilaforsens
0

Vad kul! Grattis till fyndet!Glad

lillalotta
0

Grattis till den underbara killen Glad Tycker också att han är jättefin.

SillyZones
0

Grattis till killen!! Han ser fin ut!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Vildfagre
0

Har tittat på honom flera gånger och suktat. Han är super och jag gratulerar och önskar er allt gott. Laila.

Snusan
0

Tack alla för era fina ord Skrattande Ja vi har länge velat ha en bruntabby och letat men vi har sagt att förr eller senare dyker vår katt upp och här kom han Kyss Tack för den trevliga pratstunden Kaisa och Peter och vi lovar att Peter ska få krama honom på utställningar Cool

Kram

Kronängens
0

Grattis till den "farliga" sötnosen!

Mylingens
0

#8 Då blir Peter glad, hihi! Han har redan börjat få ångest över att han har sålt honom Ledsen. Nä…det är ingen fara, han kommer att få det så bra så hos er!  //Kaisa

LittleL
0

Grattis till en fin gosse!! Så Peter släppte honom trots allt?:)) /Sylvia

Mylingens
0

#11 Jodå, Peter tog sitt förnuft till fånga och lät Suzann få köpa honom. De är lika tokiga i utställningar som vi så vi vet att vi kommer att få se honom ut ofta. Ska bli spännande att få följa honom. //Kaisa

ChatNu
0

Grattis till en underbar gosseKyss
Förstår att ni är nöjda, han är ju såå finGlad
Kram från mig & nakisgänget
//Maria

Rhapsody
0

Ja men Kajsa, han skulle ju bli Peters myskastrat! Nu får Peter väl mysa med dig i stället! Grattis Susann till en fin kille!!!

/Lena

Mylingens
0

#14 Jaaa…jag vet, hihi! Men det blir faktiskt mycket bättre så här och vi kommer att behålla hans syster och det räcker faktiskt. Men det krävde lite övertalning innan han släppte honom Kyss Men det var ett bra förslag, att han får mysa med mej istället Oskyldig, ska ta upp det med honom så fort jag kommer hem från jobb… //Kaisa

Snusan
0

Tror att Peter är glad att lilla Docis kommer att gå i avel och att det så småningom kommer ut lite nya Docisar eller ? Hemlis Han har ju en fin tjej här som väntar på honom . Och det var väl ett jättebra förslag av #14 tänk så mycket tid ni får för varandra Kyss

Kram/Suzan och Alrùn

Mylingens
0

Det är ju en underbar tjej som ni har i åtanke för honom, den snygga isländskan blir en väldigt spännande kombination som vi ser fram emot. //Kaisa

Snusan
0

Hemlis Ja men än så länge får den lilla damen växa till , är ju bara bebis min docka 10 månader Kyss Så det passar bra att Doc är liten bättre att ta det lugnt , kullar hinner vi med och nu är det överskott på skogisar och jag pluggar genetik som en tok här. Och så ska det testas både FIV o FeLV samt HCM ja det är mycket att tänka på när man håller på med uppfödning Glad

/Suzan