Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 331 ggr
rockringen
0

Info om NERKs utställning 26/1

En liten lägesrapport och information om vår utställning i Örebro den 26 januari på ÖrebroMässan.

Vi har i dagsläget bjudit in 26 domare till vår utställning, vilket innebär att vi beräknar att kunna ta emot samtliga katter som anmält och betalat inom anmälningstiden. Det är ca 1100 st (antal bedömningar inkl seniorer, veteraner och kullar)

Det är trots detta många som står på väntelista hos oss. Har Du en anmäld katt som inte kommer - var snäll och avanmäl den snarast så kanske någon annan kan få den platsen. Bekräftelser skrivs de närmaste dagarna och skickas ut till alla som kommit med.

Var snälla och hjälp oss med att göra ev ändringar i tid innan utställningen - för att underlätta att det flyter under utställningsdagen.
Domarfördelning kommer att göras 5-6 januari och läggs därefter ut på vår hemsida www.nerk.se  

Vi kommer att tidigarelägga veterinärincheckningen till 07.00-08.30 för att försöka hinna komma igång i tid. Med 1100 katter tar det tid att bli färdiga och utställningen beräknas inte vara klar före 19.00.
Vi kommer att behöva minst 52 assistenter, så har ni lust att hjälpa oss tar vi tacksamt emot ansökningar från er som anmält/betalat katter (inom anmälningstiden). Det går naturligtvis även bra att gå assistent även om man inte anmält katt Skrattande 

Vi hoppas det ska bli en trevlig utställning och önskar alla välkomna till Örebro och Sveriges (Europas?) största endagarsutställning!  

Hälsningar
Barbro Åberg, Nerikes Kattklubb

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ställa ut min katt någon gång. Hur gör man?

Labolina_73
0

Men ååå vad spännande,,, vad skojjigt det ska bli,,, hoppas hoppas att jag kommer med med mina 2 anmälda katter… :-)

Engla och Augusta är anmälda.. :-) Betalade första dagen så hehe hoppas kan man ju alltid….

Ska kolla posten dagligen nu efter helgen extra noga..

//Linda

Ps, attans Barbro,, vad gör du vaken om natten? ;-)

SussieBuzzie
0

Hoppas att vi kommit med med mina 2 anmälda katter Skrattande 

Va kul att få vara med på Sveriges största endagsutställning!

Längtar redan!

//Sussie

rockringen
0

#2 Arbetar ideellt förstås Cool

Labolina_73
0

#4,, hehe mmm som jag anade.. ;-)

Mulan
0

Synd att jag inte anmälde.. Annars hade jag gärna gått assistent, men att åka så många mil bara för att gå assistent är dessvärre lite för mycket belastning för kassan..

Ska bli skoj att höra om resultaten! Själv får jag vänta till ÖSTK utställning, men de brukar vara kanontrevliga de också.

mvh Malin

kerstin2181
0

Ska bli roligt att träffa många härifrån, och klämma på era katter, då jag ska gå assistentSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

rockringen
0

puttar upp

kerstin2181
0

52 assistenter behöver vi, så det saknas ett gängSkrattande lunch ingår med migFlört maila britt.maria@nerk.se om ni kan ställa upp

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

[Pimme]
0

å va spännande me en sån stor utställning