Omplacering...
Detta inlägget gör så ont men nu går det inte längre… "Flisan" har länge varit väldigt låg i rang men sedan hon blev kastrerad har det blivit fruktansvärt för henne. Hon "bor" under kökssoffan eller under badkaret för att hon inte vågar sig fram. Det räcker att någon av dom andra katterna bara tittar på henne så blir hon livrädd. Och självklart "utnyttjar" ett par av dom andra katterna detta och kan liksom sätta sig och bara stirra på "Flisan" precis som för att retas med henne. Ibland vågar hon inte ens gå på toaletten utan sätter sig där hon känner sig säker. "Flisan" heter eg Andrea Nibe av Björnsletta (N) och är född i juni 2001. Hon har aldrig varit ute och jag önskar att hon i fortsättningen kan förbli innekatt. Hon bör komma till ett hem utan andra katter och utan barn. "Flisan" är en mysig katt när hon känner sig trygg, hon kommer gärna fram och gosar och älskar att bli klappad. Hon är dock ingen knäkatt, utan ligger hellre bredvid. Det har aldrig varit några andra problem med Flisan, hon äter allt och har aldrig varit sjuk. Hennes uppfödare är givetvis informerad om detta. Vid intresse eller frågor går det bra att kontakta mig på manlyckans@hotmail.com eler ringa på 070 4302362. Mvh Ann.
Stackars kisse! Har hon hittat nåt nytt hem än?
Nej, tyvärr inget nytt hem ännu…
Lägg in en bild på den stackarn! B/
har hon något hem? Jag har egna katter men vet om en som kan vara intresserad, hon är 60år bor själv,kristen,bor i lägenhet på 3 rok gillar katter är någa med mat och låda. Vart finns katten?