Fråga om Dagboks inlägg??
Syns senaste dagboksinlägget för er? Det gör det inte för mig.
Är det någon inställning eller har det gjorts om? Det är ju kul om man kan se de sista, både som läsare och skrivare.
/Veronica

Ingen som har något svar? Inte ens värdarna?
Ja, senaste dagboksinläget syns för mig i alla fall. Jag vet inte om det är någon inställning. Är det helt blant då om du trycker på dagbok eller…?
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Dom har varit borta länge, så själv har jag slutat att skriva dagbok, känns inte lika roligt längre. Har bett de tidigare sajtvärdarana om de kunde trycka på för att få tillbaka funktionen men det har inte lyckats tyvärr, trist… //Kaisa

Veronica … det som jag kan läsa i din dagbok (senast skivet är = Parfymeradsand och näbbmöss lördag 29 de 2007 15:08)
//Ylva
Jag förstår inte riktigt vad ni menar, kan ni inte lägga in en skärmdump så får jag se hur det ser ut?
/Jessica

#5 om du kikar på startsidan så står det ju nya dagboksinlägg under där det står nya medlemmar..tidigare stod det vem som skrivit nåt nytt i sin dagbok där under rubriken nya dagboksinlägg..det försvann för 3-4 månader sen..kanske ännu längre sen??..det var lite roligt att läsa folks dagboksinlägg o det är inte annat än att man saknar att göra det lite också..skulle vara kul om det gick att få tillbaka det helt klart..
//Stefan
#6 Jahaaaaa! Vad det det som menades! Det har ju varit borta så länge att jag inte kopplade. Det har ju varit mycket tal om det tidigare och Camilla har ju talat med iFokus om det, utan resultat. Jo, jag kan hålla med om att det var en rolig funktion, och synd att den är borta.
/Jessica
Ja tycker oxå det är lite trist…..speciellt att det fortfarande står Nya dagboksinlägg men inget under..

Ja, det var det jag menade att det inte syndes. Då vet jag att det inte bara jag som inte ser de nyaste inläggen. Tråkigt tycker jag, då jag vill både läsa och skriva. Inte för att man är den flitigaste, men det blir inte bättre nu när det inte syns…
Hoppas det fixar till sig.
Jag passar även på att önska alla Gott Nytt År!!!!
/Veronica