Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 357 ggr
Mylingens
0

Western-kullen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vår Westernkull blivit 9 veckor, otroligt vad tiden går fort! Första sprutan har de hunnit få, de fick den redan vid 8 veckorsålder, det är svårt att få ihop med alla röda dagar när veterinären har stängt. Vi har bara en kille bokad, honan stannar som ni vet hos oss och de tre övriga är fortfarande till salu. Hoppas att ni är sugna på lite kattungebilder för här kommer några… Först ut är vår lilla tös, Calamity Jane, a 22.

God fortsättning på julen önskar S*Mylingens! //Kaisa

Mylingens
0

Nästa kattunge är hennes bror Jesse James som är bokad, a 03 22.

Mylingens
0

…här är han igen.

Mylingens
0

Sen har vi Hopalong Cassidy, a 09 22, som fortfarande är till salu men jag har en kille som är intresserad, får se hur det går med det.

Mylingens
0

…här är en bild på honom när han ligger och leker, han är så söt!

Mylingens
0

Här har vi deras bror Wild Bill Hickock, n 03 24, och han är fortfarande till salu. En tjej som har köpt katt av oss tidigare har visat lite intressen men jag har inte hört av henne på hela julen så jag vet inte hur det blir med det. Han är så söt med sina vita öronspetsar!

Mylingens
0

…ännu en bild på honom.

Mylingens
0

Siste killen är vår bruntabby-kille, Doc Holliday, stor och kraftig! Sambon har förälskat sej i honom men han är till salu, vi har så det räcker och blir över här hemma! Men en riktigt gosig nallebjörn är han med ett härligt uttryck!

Mylingens
0

Sista bilden på vår nallebjörn! //Kaisa

Rhapsody
0

#7 & 8   Nallebjörn…. hm, jag tror jag skulle beskriva den grymma looken lite annorlunda Flört. Jag kan säga att jag förstår din sambo!

/Lena

Mylingens
0

#9 Men du kan tro att han är tung, rund och go, lite som en kramnalle men med lite grymmare blick! Jag har oxå fäst mej mycket vid honom, om han stannar här så blir det som sällskap/utställningskatt, han är nämligen släkt med alla våra honor. Men det bästa är att sälja honom och jag skulle vara glad om det hade varit till någon som vill ställa/avla på honom. Vi får väl se hur det blir med det… Tack för dina ord om honom! //Kaisa

Rhapsody
0

#10 Jo jag förstår hur du menar, men ibland är det nog meningen att "pärlorna" stannar kvar hemma. På lördag blir det kastrering för Fernando, min nallebjörn som får bli mys- och utställningskille eftersom han inte fått något nytt hem. Lycka till med eran nallebjörn, han är superfin!

/Lena

Mylingens
0

#11 Tack! Trist att er snygga kille inte kan bli tillgänglig för avel, men det är inte illa att få en mys- och utställningskille där hemma heller.

Idag fick vi två killar bokade, Hopalong Cassidy ska få ett nytt hem hos min kusin och Doc Holliday kommer att flytta till en uppfödare med planer på avel och utställning för hans del och det känns jättebra. Nu är det bara lille Wild Bill Hickock som är kvar till salu. //Kaisa

Snusan
0

Det är ett härligt gäng väldigt fina,speciellt lille Doc Holliday Kyss

MVH/SuzanCool

Mylingens
0

#13 Tack Flört! //kaisa