Western-kullen...
Nu har vår Westernkull blivit 9 veckor, otroligt vad tiden går fort! Första sprutan har de hunnit få, de fick den redan vid 8 veckorsålder, det är svårt att få ihop med alla röda dagar när veterinären har stängt. Vi har bara en kille bokad, honan stannar som ni vet hos oss och de tre övriga är fortfarande till salu. Hoppas att ni är sugna på lite kattungebilder för här kommer några… Först ut är vår lilla tös, Calamity Jane, a 22.
God fortsättning på julen önskar S*Mylingens! //Kaisa

#7 & 8 Nallebjörn…. hm, jag tror jag skulle beskriva den grymma looken lite annorlunda
. Jag kan säga att jag förstår din sambo!
/Lena

#9 Men du kan tro att han är tung, rund och go, lite som en kramnalle men med lite grymmare blick! Jag har oxå fäst mej mycket vid honom, om han stannar här så blir det som sällskap/utställningskatt, han är nämligen släkt med alla våra honor. Men det bästa är att sälja honom och jag skulle vara glad om det hade varit till någon som vill ställa/avla på honom. Vi får väl se hur det blir med det… Tack för dina ord om honom! //Kaisa

#10 Jo jag förstår hur du menar, men ibland är det nog meningen att "pärlorna" stannar kvar hemma. På lördag blir det kastrering för Fernando, min nallebjörn som får bli mys- och utställningskille eftersom han inte fått något nytt hem. Lycka till med eran nallebjörn, han är superfin!
/Lena

#11 Tack! Trist att er snygga kille inte kan bli tillgänglig för avel, men det är inte illa att få en mys- och utställningskille där hemma heller.
Idag fick vi två killar bokade, Hopalong Cassidy ska få ett nytt hem hos min kusin och Doc Holliday kommer att flytta till en uppfödare med planer på avel och utställning för hans del och det känns jättebra. Nu är det bara lille Wild Bill Hickock som är kvar till salu. //Kaisa

Det är ett härligt gäng väldigt fina,speciellt lille Doc Holliday 
MVH/Suzan

#13 Tack
! //kaisa