De här prinsessorna

Snurpan… så söt..

ditt stamnamn passar till kattungarna!
De är verkligen Sagolika =)

#2 Vilken av dem? :)
#3 Tack! :)

Hahahaha vilken som,,, båda såklart.. :-)

Prinsessor….så sant som det var sagt. Helt sagolika:)) /Sylvia

Ja, det stamnamnet valde jag väl bra ;)

Jättesöta!!
mvh Malin
o gösses vad söta. Kan inte välja vem som är sötast nr 1 var ju superfin med sin fläck i ansiktet medans den 2e ser vildare ut nää vilka sötnosar. Hur ser dom ut som ni ska behålla?
var inne å kika på hemsidan gösses den helvita katten du har olika färg på ögonen den va fin ser ut som en sago katt. (brukar inte gilla vita katter kan jag säga men den va fin)

Har du någon vit oddis ? Det har jag missat:))
Dom är helt bedårande allihop jag förstår om du har svårt att välja vem som ska få stanna
/Theresa
De är verkligen "Sagolika"!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack för era vänliga ord om mina kattungar!
# 9 Ledin, jag ska inte behålla flera stycken, utan i så fall bara en. De två honorna i denna tråd (Orianne & Aurelie) ska ju säljas, hanen Chagall är redan tingad och honan Bijou är den jag överväger att behålla själv. Du kan se bilder på dem i bildtråden om min kull (Sagolikas kull Magnifique) här på skogkattforumet. Fler bilder på mina kattungar finns på min hemsida www.sagolika.com på första sidan, Kattungesidan samt i bloggen. Jag har ingen vit odd-eyed katt! Ej heller planer på att skaffa någon, så var du fått det ifrån har jag ingen aning om! Har du verkligen tittat på rätt hemsida? 

# 11 Nope. Har ingen sån och inga planer på någon heller! :)
Tack Sissi och Mulan/Malin! :)

Jätte söta alla fyra!! Sagolika som sagt!!

Söta prinsessor båda två, mmm jag älskar paddor. 
/Marie