Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 08-skogkattens-hälsa
Läst 2125 ggr
yavannaKementari
0

Profender spot on- Hjälp!

Jag undrar om det är någn här som har Profender Spot on för mellanstora katter 3-5 kg ?

Jag behöver verkligen det, läs mer här: http://www.kattforum.se/viewtopic.php?t=132733

Så nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som antingen vill skänka mig en dos, till en behövande KKS-katt eller sälja mig en. Pray Jag skulle bli så tacksam!

Mulan
0

Hej!

Jag har Profender Spoton, men jag bor en bit ifrån dig dessvärre, så enklaste är väl att gå på ett apotek o köpa en?

mvh Malin

yavannaKementari
0

Hej, problemet är att man ju måste ha ett recept + att det är ganska dyrt. Jag är stödhem åt lilla Tussan (för KKS) av anledningen att jag inte har råd att betala veterinärsdelen själv eftersom jag är student. Men nu har KKS utgiftsstopp och jag tror bara de skulle säga: håll fast och stoppa i henne pillret.

Om jag kunde köpa en dos av dig så vore det verkligen guld värt, jag kan pm:a dig min adress. Tuss skulle bli så tacksam :)

kerstin2181
0

Du vill ha en profender i avmaskningsyfte? är katten en skyggis?

Malin, du kan väl skicka henne den? så har du gjort en god gärningKyss hade själv bara åt kattungar

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

yavannaKementari
0

#3 Ja hon är ju en liten skyggis fina flickan, och ja det är avmaskning som gäller. Har försökt med axilur, banminth osv tidigare men hon får aldrig i sig hela dosen… + Att det tar upp till en vecka innan man ens får komma nära henne igen.

kerstin2181
0

Då förstår jag att du vill sätta Profender, jag hittade en Profender till vuxenkatt, så jag kan skicka den till dig om du vill, ge mig adresen, så skickar jag den idag

yavannaKementari
0

Oh tack! Jag vet inte hur jag ska tacka dig! Det är verkligen så snällt! Måste bara fråga: är det den för 3-5 kg, för Tussi vägar 4,2 kg.