Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 955 ggr
KarolinaM
0

Bokad kull+kattungetips?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår blev dom den sista bokad. Jag är otroligt glad över att redan fått bokningar på en av kullarna. Känns underbart  och dom är bara 6 veckor.

Min lillasyster är alltid med oss på utställningar och har länge velat ha en katt att ställa ut. Hon hade hoppats på att vår blåa hane inte skulle bli bokad så att hon kunde få honom :P

Hur som helst så har vi bestämt att överaska henne med en egen kattunge. Hon bor fortfarande hemma och dom har 1 långhårig huskatt sedan innan som är 9 år. Dom bor i ett hus och är underbara människor. Det är ju min pappas hem så nog vet jag:P

Jag har pratat med pappa och hans fru och fått ett godkännande. Visst hon kunde fått en ur vår kull, men dessa är bokade och dessvärre tror jag inte att dom håller helt utställningsmässigt.

Jag har kollat runt på Blocket, men har svårt att hitta någon blå eller creme. Egentligen tror jag hon skulle bli glad även om katten var grön med rosa prickar, men jag vet att hon älskar creme och blått.

Får ni någon nys på någon kattunge så hör gärna av er! Kön spelar inte så stor roll.

Hälsningar Karolina!

Florinellas
0

Vad skönt att alla i kullen är bokade =)

Har du letat igenom Skogkattslingan också? Det är där jag brukar rekommendera att börja leta, Blocket letar jag personligen inte på.

Lollo

Labolina_73
0

Grattis till att kullen är bokad.. :-) 

Ska det vara en skogis eller spelar det ingen roll alls?

//L

Sissi
0

Hej!

S*Krusmons har två crémekillar till salu!
Hemsida

och S*Kickapoo's har en blå kille till salu!
Hemsida

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Juliette-
0

#3 åh har killen äntligen fått visa han kan bli pappa och slapp en tant som inte vill bli dräktigFlört

Sissi
0

#4 Jajamensann, fem vackra pojkar blev det. Alla är röda och créme.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

fiskerjentas
0

Jeg vet at Källbokattens har , blå , blåsmoke og sortsmoke kattunger nu(dom er mine barnbarn)

Men jeg har bare sett de få korten som finns på hemsidan, og kan ikke uttale meg om  hvordan de vil gå på utstilling

Eva´s
0

Har en blå/vit hona kvar i min kull… Hon är 20v nu. Glad

[Pimme]
0

hur går de? Har ni hitta nån kattunge änn?

Bru-Zar-Nas
0

Jag har en blå-vit hane till salu. Välkommen in på hemsidan  http://www.merell.se/pulcherimas och välj S*Bru Zar Na´s för bilder och info. mvh Anna