Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 409 ggr
Mizzi
0

Osmaklig julklapp =)

Fick jag av min Muscot i dag när vi satt vid julbordet och smaska för fullt på julmaten.

Rätt som det är hör vi något som krafsar på köksgolvet, sen utbrister dottern i huset att - Nä fyyyy nu tappa jag matlusten…..

Jag tittade ner på golvet och där ståt Muscot och försöker göma en bajskotte hahahaha.

Stackarn har full vintermundering på sin päls nu så det har en förmåga att fastna bajskottar i baken när han gjort sitt toabesök.

Nåväl…… inte var det så kul att få en sån "JULKLAPP" precis mitt i jul lunchen men det var ju bara att plocka upp den och tacka för julklappen och sedan spola ner den hehehehe.

Skämt o sido, han själv fick en lektunnel, och blev suuuuperglad och fick värsta rycket (ni vet när dom blir så där galna och rusar runt i 190 km i timmen)

Fast inte i tunneln dock ……. nädå den ligger orörd kvar på golvet.

Så när som på när jag visade in han i ena änden och jag stack in mitt huvud i den andra, och han kom i full kareta galloperandes mot mig från sin ände med STORA STORA ögon, och jag höll på att ge honom samma julklapp han gav mig vid jul lunchen =)))

Ha det så mysigt därute i Julkvällen och en God Fortsättning på er alla önskar  S*Lohöjden`s och Muscot =)))

Wirre
0

Hahaha, jaa det var en julklapp som heter duga. Dom vet verkligen vad timing är dom små livenSkrattande.Men ett gott skratt förlänger livet,eller hur man säger.

Pulcherimas
0

Den va´ kul!!!!!Cool

/Monica

Cosmokatten
0

Vår Cosmo fick också en sån tunnel att leka i, och han fick också ett sånt där ryck!

Bara sprang och sprang och sprang, upp i soffan, under soffan, upp i gardinen, sladdade ut i köket, välte hundmatskålen och sen rätt in i tunneln och snurrade runt :D

Mizzi
0

Hehehe ja dom är roliga våra katter Glad

Tunneln ligger fortfarande orörd, men kartonger (format större) som inte slängts än ,är han naturligtvis som gaaaalen i .

Så dom får väl vara kvar då trotts att dom är i vägen men vad gör man inte för sina älsklingar Kyss

Bra att veta till nästa år, då ska jag gå runt och fråga om man kan få köpa några stora kartonger billigt hehehehe Räcka ut tunganSkrattande