Nu är det julafton :)
Hur har eran dag varit ? Jag & mina barn har varit hos mina föräldrar & ätit julmat & hade lilla julafton :) sen hem & slå in resten av julklapparna ,, Så har man uppdaterat hemsidan för sitta gången för det här året !!// Så till alla passa på å ha det trevligt , Stressa inte i trafiken ..Sköt om er & ta vara på varandra / God jul på er !! mvh S*Knoxville´s
Ja, nu är det julafton, själv är jag på jobbet hela natten och får inte åka hem förrän på julaftons morgon. Då ska jag äta en riktig julfrukost med min man och mina barn, sen ska jag sova ett par timmar, sen firar vi jul med släkten. Det ska bli såååå roligt!!! Jag ser verkligen fram emot julfirandet!!
God jul på er allihopa, och jag säger som Myskatten, VAR FÖRSIKTIG I TRAFIKEN!
Kramar/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Äntligen julafton! Precis som Jessica här ovan så har jag jobbat inatt och sitter just nu och väntar på att få gå hem så fort klockan blir 8,30. Förra julafton jobbade jag, började redan kl. 12 och fram tills juldagens morgon kl. 8,30 men i år får jag vara med och fira julafton med familjen!!! Sköt om er!!! //Kaisa
Lill julen hade vi hos min son igår. Mycket god mat och väldigt trevligt.
Så idag på julafton är jag och mina minsta barn hem.
God Jul Till Er AllA!

God Jul. Vi åker till min pappa över dagen, men åker hem ikväll. Brukar vara en så mysig dag så. Älskar verkligen julen.
Ha en bra dag, och ta det lugnt i trafiken.

God jul på er allihopa.Själv så jobbar jag 6.45-1430.Så hinner precis hem till Kalle Anka.Väldigt viktigt det:) Sen ska vi äta mat hos mamma och går hem till mig och öppnar julklappar.och så ska ju kissarna också få känna att det är jul med.Dom ska få massor med räkor,Mums hi hi.. Sen jobbar jag från 14.00 imorgon så jag får sovmorgon iallafall.. Håller med dom andra ta det lugnt i trafiken,bättre sent än aldrig!!