Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett10-väntade-planerade-kullar
Läst 1123 ggr
Krusmons
0

Lussekatter

Om allt går som vi planerat så får vi "lussekatter" i år och då behöver jag inte baka:-). Det är vår IC S*Krusmons Madame Blanche NFO ds 09 och S*Tam-Trion's Hubba Bubba, NFO n 23 som väntar smått så snart kan vi börja nedräkningen…

Stamtavla på kommande kattungar.

Vill även passa på att säga stort GRATTIS till farfar Kvarnstugans Diesel som tog BIS både lördag och söndag på Birkas utställning förra helgen.

bibbi50
0

Vad kul Yvonne !

Här väntas kattungar till jul mellan IC S*Bustassens Bibbi och IC DK*Europas Jazz Uge.

Ska bli så spännande.

//Inger

Runsviks
0

Lycka till med era kullar… ska bli spännande att följa.

bustrollet
0

Vad spännande.Hoppas det blir rackarns söta småkissar:)

Sissi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja du Yvonne, nu är det inte många dagar kvar…och som vi har väntat och längtat. Jag är övertygad om att de kommer att bli jätte fina bebisar, inte ett dugg partisk…eeeh!

Bif. en bild på de vackra föräldrarna!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
0

En på mamma katt.

Sissi
0

…och en på pappa katt.

Krusmons
0

Tack Sissi för att du lagt ut de fina bilderna på de blivande föräldrarna. Madame är rejält tjock nu och det är ganska mysigt att studera henne när hon ligger och man ser alla rörelser som är i magen… får bara hoppas att allt går vägen då detta tyvärr blir Hubba Bubbas enda kull…

chewbaccas
0

ÅH GRATTIS Yvonne!!! Spännande, spännande!!

Alexandra

skogisen
0

Vi alla här i Öringe håller tassar & tummar för dom go'a lussekatterna.Kyss

Kram S*Kaup Home Cat's / Yvonne

Kattilaforsens
0

Ja, nu väntar vi med spänning på dina lussekatter. Jag gissar att det blir 6 st. Vad tror ni andra?Glad

skogisen
0

Jag tippar på 7 st LussekatterCool

Dolleminas
0

Hmmm kanske man ska ta sig en tur och kika på dessa lussebullar vi tillfälle tillsammans med mamma… (så vi får träffas nån gång utanför utställningar…) Ha det så mysigt! Gissar på 5 stycken… (men doppa dem inte i kaffet Flört)

Krusmons
0

Jag själv tror på 5 st och det skulle vara precis lagomt…  Glad

Krusmons
0

Det skulle vara trevligt om Du tog med dig din mamma och kom och hälsade på när kattungarna har hunnit växa på sig lite, Ni är hjärtligt välkomna….  Glad

svampis
0

Haaaaaaaaaaaa jag tror det blir 7-8 stycken "ler" hon får Murklas oxså hihiiiiiiii

Kramisar Ann-britt

p/s bilden är tagen av Sissi/ds

Krusmons
0

#15 Jag hoppas verkligen inte att det blir så många men man vet ju inte då hennes mamma fått 7 i sina båda kullar. Å andra sidan har ju inte Madame gått upp lika mycket så jag tror inte att det blir mer än högst 5… men det vet vi ju till helgen…
//Kram

Kattilaforsens
0

#16 Hur mycket har hon gått upp nu?

kerstin2181
0

Önskar lycka till med sunda och friska, och inte så många då, lussekatterFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Krusmons
0

Hon har idag gått upp 1.3 kg och det är i slutet av kommande vecka som hon ska få så hon går nog inte upp så mkt mer…

Vildfagre
0

Dagen D närmar dej och snart sitter du där vid bolådan o får inte mycket gjort. Gissar på att dom kommer den 13 och att det är fyra stora bebbar. Lycka till och klappa bebismagen. Hälsningar Laila.

Runsviks
0

Grattis till kattungarna… det ska bli spännande att följa dem och få se foton på småtrollen. Lycka till med de små och pussa på dem alla.

Krusmons
0

Nu har våra små nissar kommit… det blev fem grabbar i blandad kulör…Skrattande rött och creme, ja kunde väl inte bli sådan stor variation eftersom det bara blev stjärngossar eller kanske man ska säga tomtar eftersom de är röda… Bilder på de underbara liven finns nu på vår hemsida…. http://www.krusmons.nu/

kerstin2181
0

Stort grattis till alla stjärngossarFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

erspers
0

Grattis till TomtenissarnaGlad 

//Stefan

Labolina_73
0

MEn jösses,,, så goooa små pojkar… :-)

Super grattis.. :-)

//Linda

SussieBuzzie
0

Grattis till söta små tomtenissar Glad

//Sussie

skogisen
0

JätteGrattis till Söta TomtenissarKyss

Nospussar från alla Kaupare

Krusmons
0

Tack för alla gratulationerna, det känns verkligen underbart att få smått i huset igen… och precis som sin mor fick hon enbart röda/creme i sin första kull…

Mulan
0

GRATTIS till killarna!

mvh S*Vildhjärtas

Dolleminas
0

Oh vilka sötnosar!! Grattis till både er och mamma katt (min favvo blir nog red rock…)

Kronängens
0

Nu har jag också upptäckt att kattungarna kommit. Vilket sött gäng tomtenissar! Grattis!

[michaelalundgren]
0

Grattis till brorssönerna :)

Mylingens
0

Här har ju jag helt missat att vara inne och skriva! Ett sent GRATTIS till ett härligt gäng kattungar! //Kaisa

SillyZones
0

Men mmmm, vilka tomtebebisar, ett rött och sött gäng, grattis till 1000!Kyss

Mvh/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

MissMikkus
0

Rockettes Grattis till små tomtenissarna. Det blir nog ett riktigt busgäng att hålla rätt på med tiden. Lycka till med dom!

Sissi
0

Massor med GRATTIS från "farmor"!
Vilka rödtottar…de ser jätte fina ut!

Pussa på dem från mig // Sissi

UncutDiamond
0

oj så många och alla var killar :) STORT grattis till killgängetKyss Nu blir det tuffa tag ett tag frammöver:) Ta fram granater och bomber:))))))))))))

/Theresa

Fairyhearts
0

Ja ett stort grattis till alla lussekatterna, eller tomtenissarna kanske passar bättre. Cool

/Marie

LittleL
0

GRATTIS till alla ljuvliga rödtottar. Och alldeles lagom till jul:)) /Sylvia

Sissi
0

Här kommer en bild på alla stjärngossarna!
Foto: Yvonne Schön - S*Krusmons

Vargtass
0

Grattis! vilka sötnosar!

Jag är ju lite extra svag för röda pojkar! :-)

SillyZones
0

Ååååh, vilka söta små rödnäsor!!Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt