God Morgon 17 December
God Morgon alla :)
Vad händer för er som är inne idag? Själv sitter jag på jobbet, och jobbar till 17. Sen bär det av till frissan, och lite styling av håret. Men enbart klippning denna gång.
Nu är det BARA 7 dagar kvar till Julafton :)
/Michaela Lundgren

God Morgon.
Jag jobbar till 17.00 idag därefter åker jag hem till dukat bord. Min man lagar middagen ikväll.
//Ann-Christine

Jag och min grupp ska träffa vår handledare i skolan för att se om våra frågor till vår fokusgruppsintervju är ok. Sen ska jag nog träna spinning med en kompis :D

Jag har ägnat min lediga förmiddag åt att städa och skura toalådor, gosat med kattungarna och suttit i telefon och snackat en massa oviktigt. Kl 14 sätter jag mej på cykeln för att cykla till jobb, ca 20-25 minuters cykeltur. Ska sen vara på jobb fram till imorgonbitti, därefter är jag ledig fram tills fredageftermiddag. //Kaisa

Här är det julstädning som gäller. Fönsterputs och gardintvätt när nu solen tittar fram för en gångs skull.

Jag har putsat fönster,fixat mat till jobbet,promenad
med hundarna.Nu ska jag iväg till jobbet i DK.är hemma
halv ett igen.Imorgon är sista dagen i detta passet,
men jag går på igen julafton.Jättekul……/Christina

Jag är hemma och är förkyld med feber. Jag som skulle behöva ut på stan och handla mina julklappar.
Vi har "eget arbete" i skolan idag, så jag har sovit till 11:30. Resten av eftermiddagen har jag tillbringat framför datorn, sen ska jag väl gå ner till centrum och se om jag hittar några julklappar samt middag…inte så kul precis!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
forfarande influensa..inte kul..
S*Winsnes Wilda

Har inte blivit av med min förkylning:( Varit i kalmar julhandlat , det känndes som om hela Kalmar var förkylda det fanns knappt några folk. Och det var ingen julstämmning. Men som tur var så gick pengarna åt:)))))))))))))))))))) förstår inte hur jag klarar det varje gång. funderar på vart jag ska sätta julgranen,där den stod förra julen står det ett klätterträd idag. det blir marigt. får väll vara utan julgran då….
Sov länge och sen var det kattbestyr tills två barnbarn kom o ville julpynta hos mormor. Nu är det klart och jag är alldeles slut det får bli varma mackor till middag. Så här ser köksfönstrerna ut hos oss. Det går åt massor av häftmassa för att tomtarna ska stå kvar i huset. Hoppas ni snart är friska igen #8 #9. Kram Laila.

Min dag började med att jag vakande med en intensiv förskylning med halsonta, som inte vill ge med sig, men envis norrlänning som jag är *s* tog jag på mig varma kläder och gick ut på min sedvanliga morgonpromenad. Skönt när jag var åter hemma igen i en varm lgh och med gosiga katter som blir glad då matte kommer hem för då nalkas det MAT*fniss*. Sedan var det dags för jobbintervju, som gick mkt bra*ler*, nu blir det jobba som USKA tills jag påbörjar mitt sista år på Sjukgymnastutb hösten 08. Magen "kurrade" så det var dags för en god lunch och lite sittande framför forumet får jag inte glömma. Sedan skulle jag gå "vila" hos min gosiga "nallebjörn" Sebek och trot eller ej jag somnade*haha*, så min dag har bara " farit" iväg,,men,, men lite fick jag väl gjort ialf *hihi*. Imorgon är en ny dag med nya spännande upplevelser.
*Kram Eva-Helen* 

Började jobbet kl. 7.00 idag…jobbar på Posten så där är det fullt upp nu med alla julkort som ska delas ut.
Men vid 11.00 var jag tvungen att gå hemåt fick magsjukan helt plötsligt. Så jag har sovit nästan hela dagen. Nu börjar jag må lite bättre, orkar iallafall sitta en stund och kolla och läsa på formet. Hoppas bli bättre snart kul när det är juletider på posten. Folk är så glada att få sina julkort.
/marina