Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 419 ggr
Myskatten
0

S*Knoxville´s Vasco

Lite nya bilder på Vasco Skrattande 

Myskatten
0

en till

tindra21
0

Fin pojke

Labolina_73
0

:-) åååååå vad fin han är…. :-)

Myskatten
0

Tack 2 och 3

SillyZones
0

Häftig kille!!Skrattande

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Labolina_73
0

Vem har köpt honom? kommer han att vara endast sällskap?eller utställninge/avel?

:-)

Kram

Juliette-
0

Gud vad cool han är.. Han är jätte fin. Skulle vara roligt att få skåda honom live en dag

Myskatten
0

Tack alla! Vasco är härlig kille / det blir någ kanske svårt att se live han flyttar en bit bort Skrattande

Labolina_73
0

#8 hehe oki,, ved innebär det då? :-)

Myskatten
0

Vasco är såld till Holland men flyttar först i Januari / så med lite tur kanske det blir avkommer efter han i framtiden Skrattande

Juliette-
0

Hehe Labolina du ville väl köpa denna kille men ångra dig.. hehe kanske skulle köpt båda :P
Jag vet vart han ska när jag tänker efter hehe..
Skönt han hitta en familj han med

Myskatten
0

#11 det finns ju två underbara killar kvar som söker ny matte & husse dok inte blåögda / men vem vet man kanske får tur i framtiden & få blåögda //  ärlig  det har varit ett tufft halv år  ang denna kull men jag har lyckas att få dom växa på sig till slut i alla fall …

Labolina_73
0

#11 ja jag skulle köpt honom men det blev inte så.

#10,, hehe jaha Holland,, det var som attans… härligt att han får ett bra hem…. Hoppas att dom andra 2 grabbarna hittar hem oxp snart..

//L

Myskatten
0

i bland blir det inte som man har tänks sig ang kattunge köp…/Japp han får ett bra hem!! dom andra två blir säkert sålda tids någ Skrattande