Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 204 ggr
tindra21
0

Nu är snart väntan slut....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ännu en ljuvlig kille förväntar flytta in hos oss;

Får jag lov att presentera våran nya lille kille Mums som är lightamber tabby och vitKyss

bustrollet
0

Va skoj,bättre julklapp kan man inte få.Lycka till med sötisenKyss

tindra21
0

Ni behöver inte vara beskymrade, även denna gossen ska kastreras..Flört

Många som tittar men ingen som tycker något…….*hihi* trevlig helg låt inte mig störa här inne..

Men visst är han söt ialf..

tindra21
0

#1 Tack för det… jag har drömt om en amber och en lightamber länge nu och nu har jag äntligen uppfyllt mina önskningar..

BEATA
0

Tindra ..jag tycker din amberkattunge är jättefin.Kyss.du ska inte ta det så allvarligt eller vara besviken..så här är det ibland..jag har själv lagt in inslag som flera hundra har tittat på och ändå bara några stycken som har kommenterat något..jag vet hur det känns Ledsen det har inget med din lilla kattunge att göra..dom som får mest  inslag är dom somverkar känna varandra..

Lycka till med din underbara lilla kisse / Kram Berit Glad

lillteddy
0

#2 Ni behöver inte vara beskymrade, även denna gossen ska kastreras..

Den andra är ju inte kastrerad? Den planeras ju lånas ut till parning med huskatt som är blott 8 månader…

WesthKiowas
0

#5 Om det stämmer så är det riktigt tragiskt.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

tindra21
0

Jag har inte lånat ut Azlan till någon katt då han faktiskt är kastrat sedan han var halvåret gammal.

Säkert min dotter som gjorde sig rolig på min bekostnad hon är 13 år, tror du mig inte så kom hem och kolla in hans pungpåseFlört

WesthKiowas
0

Vad bra. Vart kommer den nye killen ifrån, nyfiken?

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

tindra21
0

Roligt att ni blir lite nyfikna, fast det behåller jag för mig själv ett tag till, då det verka finnas väl många illvillingar här. Hoppas att du inte ta illa upp WesthKiowas Flört.

Mylingens
0

Lycka till med din nya kille Maria! //Kaisa

tindra21
0

Tack snälla Kajsa!

Här kommer ännu en bild på min sötnos

Signe-Jonna
0

Grattis till sötnosen!

tindra21
0

#4 Tack för dina snälla ord Beata.

#12 tack.

favoritkatten
0

Hej i stugan…

Sååå söt han är… Kommer att bli en snygging.. ha en trevlig och mysig fredakväll…

Cina

tindra21
0

Tack Cina

Jag hoppas givetvis att mums ska bli en snygging då planerna är att få ställa ut honom och Azlan i framtiden..

Ha en goo helg du med!

ariel
0

Grattis!Va kul han ser jättefin ut…MVH*Marina*

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

tindra21
0

Ny bild på min myspropp Azlan

Keso
0

Vilken söt kattungen och färgen, wow så vacker. Lycka till med honom!

Sessan1
0

så fin katt du har tindra :) Har oxå ett antal pälsbollar. nämligen 4 st hittekatter :) meow

har alltid älskat dessa pälsbollar sedan barnsben.

SillyZones
0

Hej och grattis till din nya kattunge. Hoppas att allt går bra!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

SussieBuzzie
0

Han var söt han Mums och han lär bli en snygging Glad Har du planerat några framtida utställningsar med gossarna?

Ha en bra kväll!

//Sussie

tindra21
0

Njäää då jag är avstängd ett tag till så lär det dröja.. Men när det är dax så lär ni se mer av oss kan jag lova, ialf i utställnings sammanhang avel har jag lagt bakom mig..

Hade gärna ställt min Cadillac oxå men tyvärr håller han inte så länge tillLedsen

Ha en bra kväll själv/Maria

tindra21
0

Ännu en bild på min Mumsiga kille

kerstin2181
0

Jag är kass på att bedömma katter så här, därför gör jag aldrig det, men vacker är han. En fråga bara, varför blir man avstängd? från utställning

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Lotta28
0

Lägg ut formuläret där det står att han är kastrat!

soifa
0

Söööt kisse, fullkomligen älskar färgen!

tindra21
0

Tyvärr har jag ingen fungerande scaner Lotta 28, men du är så välkommen hem hit och titta efter om du inte tror mig

blondifire
0

men asså vad är detta?? om nån vill visa sin nya kisse, han är jättefin!, kan man inte göra det här utan en massa påhopp som många av oss inte vet nåt om alls…Fundersam kan man inte ta såna diskussioner privat?? känns obehagligt o orättvist, vem som än har rätt eller fel…

S*Winsnes Wilda

tindra21
0

Jag har aldrig ens tänkt tanken  att jag skulle låna ut Azlan som dessutom inte ens ägs av mig. Den dagen ni kan påvisa att jag har lånat ut  katten och någon parning är gjord såå grattis då har ett under skett.

Lycka till!

SillyZones
0

Om ni har några funderingar kring Tindra21´s katts eventuella kastration eller parningar så ta det via pm. Här på forumet anklagar vi inte medlemmar i trådarna.

Mvh/Jessica Sajtvärd

Labolina_73
0

#30 bra… :-) Jag tycker inte heller att man ska ta detta offentligt,, och jag tror faktiskt inte att Du Maria skulle göra nåt sånt.. Har liksom varit tillräckligt…

Dom är supersöta båda grabbarna.. :-) Svårt att bedöma typ på bild så jag håpller med Kerstin,, jag gör det inte.. :-)

Kram

annise
0

ja vad fina dom är.

ingann
0

supersöt var han Kyss namnet Mums passar verkligen bra Glad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

WesthKiowas
0

Nej då, jag tar inte illa upp. Men jag kan ju ana att han antagligen kommer från samma ställe som din andra kisse eller är släkt med honom med tanke på öronen.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

tindra21
0

Är inte dom allra flesta amberkatter släkt Oskyldig det är väl just därför det är svårt att genomföra just amberparningar eller är jag helt ute och reser nu??

WesthKiowas
0

Nu menade ju jag nära släkt.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

tindra21
0

jaja okey dåSkrattande…. Jag tycker han är fin och han kommer att fylla sin funktion med bravur här hemma, som först och främst sällskapskatt och andra hand utställningskatt men det är ju bara för att det är roligtFlört.

UncutDiamond
0

Grattis till killen! Vet att du är förtjust i amber, kul att du fått det du ville ha.

/Theresa

WhatEver
0

Det är inte klokt att du, Maria fått så många svar på ditt inlägg. Du borde skämmas att vara här inne.

Hur kan ni andra svara på detta inlägget när ni inte svarar på andra inlägg?

tindra21
0

En sak ska du har klart för dig, jag är var eller vad jag vill utan att fråga dig om lov.

SillyZones
0

Eftersom inte detta forums regler respekteras så låser jag tråden.

/Jessica Sajtvärd

Inlägget är låst för nya kommentarer