Specialutställning NFO
Jag har härmed glädjen att meddela att det nu är officiellt och dispensen beviljad.
Den 2 november 2008 blir det i Göteborg Volviahallen en INT.FIFE UTSTÄLLNING ÖPPEN ENBART FÖR NORSK SKOGKATT. Utställningen arrangeras av Norsk Skogkatt United i samarbete med Spinneriet.
Senast en liknande utställning arrangerades i Sverige var 2001.
Hoppas få se många fina skogisar samlade på en och samma utställning
.
/ Charlotta

Iiiiii, vad roligt!!!!! Ser verkligen fram emot det:)) /Sylvia
Gud vad kul, låter riktigt roligt!
Jaaa! Verkligen jätteroligt! Jag ser också fram mot det!
Lollo

Oj, vad kul!!! Jag var faktiskt ledig från jobbet då, otroligt!

Antar att IDP registrerade katter inte får komma?…..eller hur är det?
Kanonkul!!!! Äntligen! Något att se fram emot 
/Annika

Underbart, får man ju tillfälle att träffa bara sin egen ras, och träffa underbara människor
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Toppen kul… nu får vi norrläningar planera ihop så vi fyller bilar ned till g-borg. Bara skogisar… helt fantastiskt!
//Kristin

# 5 Det stämmer, reglerna är sådana att för att få ställa ut på en Fifeutställning så måste man vara medlem i en SVERAK ansluten klubb eller ett annat FIFe-förbund.
Jätte kul!!

Woow! Låter helt underbart, bra jobbat! //Kaisa

Jätteroligt, det ser jag fram emot!
mvh Malin

#9 Ok, det var ju synd:(
Får åka och titta istället!

Det lyder jo dejligt, det var jo et hit da vi afholdt en i DK:-) Jeg var lige inde og kigge på Sveraks hjemmeside og synes ikke jeg kunne se udstillingen annonceret der? Er der et andet sted hvor jeg kan finde info om det, så jeg kan sprede nyheden til dem jeg kender?
Mvh Carli

Oj vad spännande, man kommer bli helt snurrig av så många skogisar på samma ställe. :)

WIIHOOO vad roligt det kommer bli! Har bokat in det i kalendern 
Tack NU och Jörgen för en jättetrevlig dag i Helsingborg i lördags, 8/12. Charlotta dina kakor var jättegoda.
//Sussie

VA kul!!
Hoppas att vi får info om när vi ska anmäla,så ingen missar.
Och i god tid innan så vi hinner bada o kamma….
//Inger

Super kul! Jag bokar in det datumet direkt!

Hejsan
Fantastiskt det ser jag fram emot 
/Annette

YES! Äntligen
Super Bra Jobbat Ni Alla NU:are =)
Theresia
för bra för o vara sant ju!! o på hemmaplan
S*Winsnes Wilda

Kanske vi kan hyra ett helt hotell ihop

Underbart, det här har vi ju längtat efter.
Tack,alla ni som jobbat för detta
.
Anki & Helena S*Järvaskogen's

#23 Ingen dum idé. En buss från norrland och ett hotell där vi alla kan träffs … Vi har nästa 1 år att planera 

# 25 Jag hänger på ide´n med bussen, (hoppar på i norduppland) och bor jättegärna på gemensamt hotell. Skulle vara otroligt roligt om detta gick att ordna.
#25 En superidé, ta en sväng förbi storsan också och plocka upp mig ^^, Ställer jag inte kan det alltid vara ett bra ställe att träffa mängder med andra skogisuppfödare.

Wow, va häftigt #8 och #23!!! Det skulle vara hur kul som helst, jisses va uppspelt jag blir. Måste helt klart prata i hop oss.

#28 Weronica vi kan börjar med Suk:arna och sedan se vilka fler som kan tänkas hänga på … Lilly t.ex… räknar jag lite snabbt så kan vi nog få med oss 8-10 Suk:are och då räknade jag inte med respektive… vi kanske skulle åka ett tjejgäng!!! Det skulle vara något att se fram emot.
Det ska verkligen bli jättekul. Då kan man frossa i en massa härliga skogkatter!!!
Susanna
Hej!
Den ser jag framemot.
//Maja

Hejsan
om ni ändå måste plocka upp folk i storstan så åker nu ju vidare åt mitt håll Strängnäs (E20)
/Annette

He he, detta kan bli nåt
KANON! Jätteroligt och en eloge till er som ordnat det.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
här finns alltid sängplatser..
S*Winsnes Wilda

#25 Vilken SUPER idé Kristin! Ja en buss ända uppifrån norrland…shitbra idé….RÄKNA med mig! Vet fler i stan som också vill åka…så nog får vi ihop en eller två bussar ;)
/Linda

Kanske man kan hoppa på bussen efter E4´an också då ? 
//Stefan

Gud vad roligt de låter.. Måste man vara medlem i United?
Detta är något att glädjas och se fram emot. Tack #36 du vet att jag gärna sover hos er. Då ska Leo få visa upp sej eller hur. Ni som har hjälpts åt att fixa detta TACK! Tänk att få träffa så många katter o dess ägare, låt någon av bussarna ta Örebrovägen så är vi en del som kliver på. KUl ska det bli./Laila.

Jag vill också komma! Men jag åker från Helsingborg, så jag får försöka hitta nån att samåka med från Skåne.

#39. Man behöver inte vara medlem i NU för att delta. Det är en "vanlig" internationell utställning, enda skillnaden är att den endast är öppen för våra vackra skogisar.
//Annika

Hur många katter kommer det vara på utställningen? Någon som vet?

Hej alla!
Är det någon som vet vart man kan läsa om denna utställning?
/Anki S*Järvaskogen's

Än så länge ligger den under aktiviteter på NUs hemsida www.skogkattunited.com. Inbjudan och mer info kommer senare.
//Sussie

#45 Jag får inte länken att fungera.