Det svämmar över...
fullständigt här med gulliga kattungefoton! Det finns tydligen jättemånga kullar som föds nu och vi är en av dom som oxå har kull. Igår blev vår kull 4 veckor och nya foton är tagna. Måste oxå få visa våra småttingar, kan inte låta bli.
Först ut är charmtrollet Wild Bill Hickock, han piper för fullt när man närmar sej pallkragen där de finns. Han ska upp till varje pris och när han får sitta på axeln så är han nöjd och slutar pipa.
Föräldrar är: GIC S*Mylingens Chanté och S*Blecktrummans Wren, båda föräldrar kommer att HCM-testas innan kattungarna flyttar. //Kaisa

Sist har vi min lilla tjej Pyret, som egentlige heter Calamity Jane, blåtabby utan vitt. Hon har inte haft en chans mot bröderna utan fått bli stödmatad av mej hela tiden. Men det har oxå inneburit att hon inte har fått i sej det viktiga skyddet av mamma som dom andra. Så hon har lyckats dra på sej ett förkylningsvirus som även har satt sej på ögonen. det har hon haft i två veckor nu. Dom andra är inte smittade så där ser man så viktigt det är med mammas mjölk. Men nu är hon på bättringsvägen och det är det viktigaste. //Kaisa

ÅÅåååh Jesse James!!! Vilken goding!!!!

Fina bebisar, Kaisa!! Min favvo blir nog Cassidy
Hoppas ni hittar bra hem till dom snart. /Sylvia

Sötisar!!! Så himla gulliga!
mvh Malin
Åh så söta dom är..ja det verkar vara rena Baby-Boomen bland skogisar..man vågar snart inte titta.
/ Berit

#10 Ja man undrar varför så vackra katter inte blir sålda..tyvärr är det fler som sitter med jättefina ..halvstora kattungar..läget i Sverige är ju inte det bästa…konstigt att Norge.. hemlandet.. finns det inte alls så många uppfödare..och vad jag har hört blir dom tingade fort.. // Berit

ååå så söta man får vara . Lycka till med alla/ Eva

Nu blev lille Jesse James bokad av ett väldigt trevligt par och han kommer att få en kattkompis och en hundkompis. Känns jättebra! //Kaisa

Jag har idag annons inne på blocket.se på det äldre syskonparet. En kille ringde och ville komma och titta med en gång för hans fru ville så gärna ha en ny katt. Han bodde bara en lite bit bort och skulle komma inom en timme…men han dök inte upp och hörde inte heller av sej.
Sen mailade en tjej och berättade att hon var på jakt efter ett syskonpar som sällskap åt hennes skogis där hemma. Men efter att ha pratat med man/sambo så blev det inget, de var inte överens. Konstigt att man inte har förankrat det där hemma innan man tar kontakt.
Sen har jag fått ett mail där det frågas en massa om sånt som faktiskt står i annonsen och det gör mej så irreterad, läser dom inte? Sådana mail har aldrig lett till ett köp…suck! Undrar om annonsen verkligen leder till något denna gången… //Kaisa

Konstigt att American Beauty inte blivit såld. Hon är så fin!
#11 Gud vad Mad Max är lik sin far när han var i samma ålder!! Det går verkligen inte att ta miste på vem som är far till honom
. Bettan är ju helt underbar, kollade de nya bilderna på hemsidan och hon har ju en grym blick! //Monica

Ja vad ska man säja…Sååå söta o fina allihop.Doc Holliday blev en favvis i mina ögon.
Lycka till med dom små godingarna
Mvh*Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Idag har det blivit klart att Mad Max flyttar om två veckor! Han kommer att flytta till en tjej i Malmö som köpte vår vita kille som är döv, Falken. Dom är inte från samma kull men där är bara två dagars mellanrum mellan dom så dom har ju växt upp tillsammans. Det känns så jättetryggt och skönt! Nu får dom sällskap av varandra när hon jobbar.
Men jag sitter nästan och lipar när jag tänker på att han ska flytta, jag och hela familjen har fäst oss så mycket vid honom. Han är nog den goaste kattungen vi någonsin har haft här hemma, så himla kelen och sällskaplig. Usch ja…varför kan man inte behålla alla, suck. Men jag får njuta av honom i två veckor till och jag vet att det blir bäst så här. //Kaisa

Fattar inte heller hur Bettan kan vara osåld, hon ser ju fin ut, och jag trodde blåvita katter var populära
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#21 Tack! Jag tror och har märkt den sista tiden att kattungar med mycket vitt är inte så populära så jag tror det är det som är problemet. Folk som har varit här och tittat på kattungar har först och främst valt mellan dom mörka katterna utan vitt, de gick med en gång i somras när vi hade många kattungar till salu. Max och Bettan var där aldrig någon som ens tittade åt, det skulle vara utan vitt. //Kaisa

#24 Åhh, är det du som köpt Orvar:)) Kul!! Fick reda på ikväll att han var såld:) Roligt att han kommer så nära då har jag kanske en chans att få se honom "live".
Bilden går dock inte att titta på om man inte sparar hem den till sin dator. Döp om bilden innan du lägger ut den så funkar det bättre:)) /Sylvia

#23 Ja du…att han inte är såld ännu fattar jag inte! Du vet vad jag tycker om honom, han är så otroligt snygg din kille! //Kaisa
Fy vad elak du är Kajsa som visar bilder på en sådan fin bruntabbypojke som Doc.
Är ju som du vet svag för sådana och smälter direkt! 

#27 Då är det ju tur att du redan har skaffat dej en bruntabby-kille, hihi! Men du ska tro att han är härlig lille Doc, han kommer säkert att få en sån härligt varmt brun ton i pälsen som jag älskar och vilken benstomme han ligger inne med. Ska blir roligt att se vad där blir av honom, han kan nog bli en tjusig kille! //Kaisa

Föll handlöst för Jesse James, mums!
/Monica

Ja, jag säger som #5 *Mums* för Jesse James.. //Åsa

#30, 31 Tack! Han är lätt att falla för, en riktig liten nallebjörn. Han är den enda som är bokad och de nya ägarna sa likadant om honom, det var han eller ingen.
#29 Din påg är urläcker! Jag ska hålla tummarna för dej på utställningen, lycka till! //Kaisa

Jag vill oxå ha kattungar
NU…

Jesse James har verkligen de lilla extra.. gud vilken underbar kille.. Alla är såklart söta skogkattungar är ju de bästa som finns men JJ mums

Doc Holliday SÄGER JAG BARA*MUMS*

Doc Holliday
, han ser så härligt busig ut.

Tack allihopa! Sambon, Peter, har förälskat sej i Doc Holliday och hade mer än gärna behållt honom. Men om han ska få som han vill var gång vi har en kull så skulle vi ha samlat på oss snart 50 katter tror jag
. Men det är bara för Doc är så lik Peters Ceasar som snart är 11 år och hans allt, PR S*Gomorrans Rock´n Roll, som han vill behålla honom. Han kallar honom redan för MiniCeasar, hmm…. Här en bild på Ceasar. //Kaisa
#10 Så fiiin!!! Vill ha!!! Kan du inte sätta henne i en pappkartong på min yttertrapp så tror min sambo att hon är en övergiven dumpad stackare, då borde han inte kunna säga nej. Ska jag få köpa en katt får jag nog göra så, sedan behöver han aldrig veta att jag betalt för den och att den har stamtavla;-)

#43 Tack! Hon är snart 6 månader och vi har inte fått sålt henne än. Så nu är det bestämt att hon ska flytta hem till min syster där S*Mylingens Månstråle redan finns. Jag hoppas att du får din katt till slut, det är ju snart jul så vem vet
//Kaisa
Nästa helg ska han på sin första utställning i klass 12. Det ska bli kul att se hur det går.