LeeAnne...
Jag måste bara få visa upp vår lilla tjej igen! Hon heter S*Poimandres Lady Anne Finch Conway och kallas för LeeAnne här hemma. Jag kan knappt tro att tiden har gått så fort, hon har redan hunnit bli 6 månader! Hon är verkligen en underbar kattflicka, vill gärna ligga i knäet på matte och kela hela dagen lång. Hon spinner högt och är så otroligt sällskapssjuk.
Tack Monica och Peter för att vi fick köpa henne!!! Kram till er båda…//Kaisa o Peter

Hon är jättefin!
Susanna

MUMS så vacker prinsessan blivit..

Tack! Måste hålla med om att hon har blivit en vacker tjej
//Kaisa

Släkten är alltid snyggast 

Vilken sötnos
Riktiga tofsar har hon också.Lycka till med skönheten!
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Underbart fin…köksbordet är min favorit…
/ Berit

Hon är en söt liten prinsessa!

WOW va vacker hon e!!! Det är nåt med blåpaddor
superfina lynxtoffsar!:D

Kaisa …
Vilken otroligt vacker docka
henne kan du vara stolt över!!!
Vilken benstomme & vilken look … man blir ju kär
//Ylva & Tassemarkens pojkar

Mm oj oj vad hon är vacker.Lycka till med henne i framtiden

Blää, vad snygg hon ser ut att vara
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tack ska ni ha för alla fina ord om vår lilla tjej! Vi är jättestolta över henne och uppfödarna Monica och Peter, S*Poimandres, bör vara ännu stoltare. Hon är från deras allra första kull och när vi var på FMK´s utställning i Höör blev kullen BIS på söndagen! //Kaisa
(en bild från en utställning där hon delade bur med morbror Chanté)

hon är helt ljuvlig :)

Kjempefin

Dom tofsarna går inte av för hackor *avundsjuk* /Sylvia

Väldigt snygg tjej. Och vilka tofsar!

Oh, vilka fina öron och tofsar! Ja, föresten… Hela hon ser jättefin ut. Grattis!
En skönhet, grattis till henne!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Tack för alla snälla ord om vår lilla tjej! Hennes stora nackdel är tyvärr hennes stora klotformade ögon, de syns inte på fotona pga blixten. Men jag kan lova att hon visar upp dom hos domaren
! Men hon har så väldigt många andra fördelar som uppväger, hon har en fantastisk benstomme för att vara hona. Men tyvärr gör ögonen mycket för uttrycket, hennes look blir tyvärr inte NFO-lik, hon blir alldeles för söt. Men i mina ögon är hon så klart den vackraste som finns
//Kaisa