Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 537 ggr
[michaelalundgren]
0

Utställningar utlandet..

Vart brukar ni medlemmar på iFokus ställa någonstans när ni behöver ta de utländska certen?

Jag och mor min åkte fram tills 2004 till Norge, därefter har vi varit i Danmark, Holland och Finland.
Finland åker vi vanligtvis till 2 ggr om året. På våren och på hösten.
Danmark har vi varit till 2 eller 3 gånger, en gång på WW precis som Holland :)

/Michaela

[michaelalundgren]
0

Kom på, ni kan gärna få tillägga varför ni åker dit ni åker :)

Vi åkte i början till Finland för att slippa dom "svenska motståndarna" som man mötte i Norge. Dom kan man möta i Sverige ;)
Sen har det blivit till en tillställning bara, vi är ett antal uppfödare/utställare som åker varje gång, så vi har det trevligt med både utställning och middagar osv.

MissMikkus
0

För vår del har det varit Norge, Finland, Danmark och Holland (WW) Till våren hoppas jag på att komma med till Finland igen. Och kanske, kanske till Portugal på WW. Några fler som har planer på WW nästa år?

[michaelalundgren]
0

#2 Det har ju varit trevliga resor till Finland, och speciellt till Holland. Men hade man inte det bästa sällskapet också ;P

Det skulle vara kul att komma till WW iår, men vi får se lite.. Pengar är ju det stor hela.. Och jag vill åka till London på weekend till våren.

MissMikkus
0

#3 Hallå där! Stopp och belägg! Weekendshopping kan du ägna dej åt i Portugal istället. Tänk så mycket fint där lär finnas att inhandla till katterna!Cool

[michaelalundgren]
0

#4 Helt rätt :) Men hmm, tror inte att väninnan skulle vilja gå en hel helg på utställning i utlandet när hon inte fattar något. Men självklart är det lockande att åka till WW, och har man samma toppen sällskap som förra året, ja då blir det ju nästan ett måste!
Känns som att man kanske ska planera in och se vad som går att ordna!

mjaumjau
0

Vi har varit lite överallt - för att det är så roligt och trevligt att möta och stifta nya bekantskaper =)
Har hittintills varit i: Norge,Danmark,Tyskland,Holland,Italien,Öterrike,Tjeckien =)     Alla  länder har sin något speciellt tycker jag och det är roligt att se. Nästa år blir det England och Portugal =)
/Theresia