Kullbilder...
Hur lätt är det på en skala att ta foton på 6 glada individer som mer än gärna låter bli att ens dyka upp när det är fotodags.. Gjorde idoga försök att få vår kull på bild dels för att jag så gärna vill ha dem tillsammans eftersom jag tycker det är en jämn och fin kull och dels för att det är så roligt att ha kullbilder.. Tji fick jag den här gången… Dolores var puts väck när de andra satte sig fint…

Inte ett lätt jobb, lyckades ju själv några gånger, men hade nog bara turen på min sida, härliga ser dom ut att vara
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jag förstår att det inte är de bilder du ville ha men jag tycker att de är underbara. De säger så mycker om hur katturngar är. Och förresten - de är jättefina dina små troll.
/Christina

#3 Tack, Kerstin! Ja, de är ljuvliga, och jag har nu äntligen bestämt vem som ska stanna.. Hjärtat vann den här gången också över hjärnan… 
#4 Tack! 

#5 Vem blev det då? 

#6 En silverhona… 

Flygplansvingar på nästan var ända en!
hmm vem är finast nu då??
/Kattis

#8 Jadu, därom tvistar vi alla.. Lite småsvängda linjer kan jag leva med på öronen.. Å så är det finast utan vitt…. Sen har vi ju det där med silver eller inte på damerna blå.. Sharin är ju solklar silver… Dessvärre (eller bättre?!) så är både Dolores & Minnie numera vita i botten på huvudena o kropparna med vita öronkanter och illvita svansspeglar…. Suck… Varför ens försöka regga rätt? 
Men jag valde med hjärtat, trots att hon kanske inte är bäst i kullen, och det självklara valet då blev ju Dita Von Moose… Tassar som dasslock, massa härlig päls, silvertabby, bred öronbas och spinner så att huset nästan lyfter.. Sen fanns det ingen annan…
Kärlek! 
mvh Malin
#9 Kärleken är den viktigaste!! Låt hjärtat va' me!
Så lär det vell bli för mej med, ävan om man försöker vara duktig och saklig;-)
/Kattis

Åh ! lite bilder vad trevligt ,längtar så mycket efter att äntligen få träffa gänget igen och få känna och klämma (kanske smuggla med nån
)
godnatt ,/Annette

Grattis till att du bestämt dej. Det gick ju rätt snabbt ändå. Å så blev det ju min favorit…..
Puss på henne